کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317556 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نخستين وصله امنيتی Windows 7 منتشر شد

 

پيش از انتشار اين وصله امنيتي، کاربراني که با اين مشکل مواجه شده بودند و قصد برطرف کردن آن را داشتند، به صورت دستي اين وصله را بارگذاري مي‌کردند و آن را روي کامپيوتر خود نصب مي‌کردند.

همكاران سيستم - شرکت مايکروسافت نخستين وصله امنيتي خود را براي نسخه بتاي سيستم‌عامل Windows 7 عرضه کرد تا حفره موجود روي يکي از پروتکل‌هاي اصلي به‌اشتراک گذاري فايل‌ها را روي نسخه‌هاي پيشين اين سيستم‌عامل مشکلي نداشت، از بين ببرد.

پيش از اين، Windows Update که نخستين سرويس به‌روزرساني مايکروسافت محسوب مي‌شود، عرضه نخستين وصله امنيتي Windows 7 را از زماني که مايکروسافت اقدام به انتشار اين سيستم‌عامل کرد، آغاز کرده بود.

اين وصله امنيتي حفره‌اي را از بين مي‌برد که بر اساس آن چندين ثانيه از هر يک از فايل‌هاي صوتي MP3 ويرايش شده از بين مي‌رفت.
زماني که کاربر به اينترنت متصل مي‌شد، اين حفره باعث مي‌شد تا به صورت خودکار، فايل‌هاي کاربر اصلاح شوند.

مايکروسافت در مطلب مربوط به وصله امنيتي که چند روز پس از اقدام آن براي برطرف کردن مشکلات سرويس‌هاي MSND و TechNet صورت گرفت، اظهار داشت: «اگر اين وصله امنيتي را روي کامپيوتر خود نصب نکنيد، تمام فايل‌هاي MP3 موجود در کامپيوتر که در برنامه Windows Media Player و Windows Media Center شما وجود دارند، ناقص مي‌شوند و بخش‌هايي از آن‌ها از بين مي‌رود».

پيش از انتشار اين وصله امنيتي، کاربراني که با اين مشکل مواجه شده بودند و قصد برطرف کردن آن را داشتند، به صورت دستي اين وصله را بارگذاري مي‌کردند و آن را روي کامپيوتر خود نصب مي‌کردند.

علاوه بر اين، شرکت مايکروسافت توصيه کرده است که کاربران پيش از به‌روز کردن سيستم‌عامل خود از Windows Vista به Windows 7 از تمام فايل‌هاي MP3 خود يک نسخه پشتيبان تهيه کنند و با کليک راست روي هر فايل در قسمت Windows Explorer و رفتن به بخش General tab، گزينه Read-only را براي آن انتخاب کنند. در غير اين صورت، کاربران بايد به‌روزرساني خودکار در سرويس Windows Media Player را غيرفعال کنند.

منبع: itna.ir

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 54 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: تاریخ خبر: 1387/10/29 تعداد مشاهده: 1357
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

سعيد 1393/04/25 03:03
اصلا فکر نمیکردم این ویندوز این قدر خوب باشه


با تشکر