کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318035 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گسترش تجارت الکترونیکی کشور نیازمند فرهنگ‌سازی است

براي گسترش حوزه تجارت الكترونيكي نخستين اقدام فرهنگ‌سازي است تا به واسطه رشد آگاهي‌هاي مردم رغبت و علاقه نسبت به اين حوزه بيش‌تر شود.

محمدعلي خانزاده - كارشناس حوزه تجارت الكترونيكي - با بيان اين مطلب در تعريفي از حوزه تجارت الكترونيكي، اذعان كرد: ‌با توجه به سرعت ارتباطات و انتقال اطلاعات شرايط هر روزه براي فضاي تجارت الكترونيك تسهيل مي‌شود و اگر بتوانيم در راستاي اين سرعت ارتباطات بالا با ايجاد بستري كه كليه خدمات مبتني بر Data و Voice و Video قابل ارائه باشد تجارت الكترونيكي محقق خواهد شد.

وي گفت:‌ براي داشتن تجارت الكترونيكي در كشور بايد زيرساختي موجود باشد تا ارائه خدمات با كندي و مشكل مواجه نشود، هرچند كه بايد در نظر داشت كشورهاي در حال حركت به سمت پزشكي از راه دور و برروي بسترهاي الكترونيكي هستند.

او افزود:‌ در شركت زيرساخت، فعاليت‌هاي خوبي انجام شده است و بسترهايي را در شهرهاي بزرگ قرار داده است كه برمبناي آن‌ها گام‌هاي اوليه در اين حوزه برداشته شده است.

اين كارشناس فن‌آوري اطلاعات درباره پيش‌نيازهاي اجراي تجارت الكترونيك ابراز كرد:‌ در حوزه تجارت الكترونيك اولين اقدام بايد فرهنگ‌سازي باشد تا برمبناي آن و با گسترش دانش افراد نسبت به اين حوزه، شرايط تحقق فراهم شود و بايد دانست در حال حاضر نيز مردم به روزتر از برخي مسوولان و دست‌اندركاران اين حوزه هستند و با كمي فرهنگ‌سازي شرايط مساعدتر خواهد شد.

خانزاده با اشاره به اين‌كه در حال حاضر تنها استفاده از خدمات الكترونيكي شكل گرفته وهنوز E-Buy محقق نشده است، تصريح كرد: كشورهايي از قبيل تركيه و سنگاپور كه از منظر تجارت الكترونيكي از ساير كشورهاي دنيا عقب بودند، با استفاده از امكانات، صرفه‌جويي‌هاي اقتصادي، هزينه‌كردهاي به جا و هم‌چنين گسترش خدمات ارتباطي خود توانستند خود را به جايگاه كشورهاي برتر در اين حوزه برسانند.

اين كارشناس حوزه تجارت الكترونيكي كاهش بروكراسي‌هاي اداري را از عوامل رشد هشت درصدي تا پايان برنامه پنجم دانست و اضافه كرد:‌ شركت زيرساخت در حوزه ICT فعاليت‌هاي خوبي از جمله كشيدن فيبر نوري در شهرها و استان‌ها انجام داده است و تنها بايد تكنولوژي‌هاي اين حوزه را نيز به خانه‌هاي مردم برسانند تا برخي محدوديت‌هاي حال حاضر از جمله كندي در سرعت اينترنت برداشته شود.

وي سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده در حوزه زيرساخت‌هاي IT را مناسب دانست و گفت: در بحث زيرساخت‌ها، شركت ارتباطات زيرساخت سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي كرده است و وزارت ارتباطات و مجموعه‌هاي زير نظارت آن‌ها تنها بايد با گماشتن همت خود در جهت انجام پروژه‌هاي اين حوزه اقدام كنند.

او افزود: ‌درحوزه تجهيزات E-Commerce نيز هيچ كمبودي وجود ندارد و با وجود برخي محدوديت‌ها، تمامي تجهيزات در داخل كشور موجود است و تنها بايد محدوديت‌هاي پيش روي Providerهاي اين حوزه برداشته شود تا بتوانند اهداف را محقق سازند.

وي رشد بانكداري الكترونيكي را خوب عنوان كرد و گفت: هر چند رشد اين حوزه بسيار خوب بوده است ولي در حال حاضر هنوز بانكداري اينترنتي نداريم و اكثر تراكنش‌هاي بانكي توسط يك شبكه مجازي كه با شيوه الكترونيكي مكانيكي كار مي‌كنند انجام مي‌شود.

خانزاده در پايان درباره‌ي ارتباط شبكه ملي اطلاعات با رونق تجارت الكترونيكي تاكيد كرد: با توجه به اين‌كه 70و80 درصد اطلاعات موجود در كشور داخلي است، وجود شبكه‌اي داخلي كه اين اطلاعات را ميزباني كند، ضروري است و در قبل راه اندازي شبكه ملي اطلاعات سرعت و كيفيت ارائه خدمات اينترنتي نيز با توجه به اين‌كه از ترافيك بين‌المللي كاسته مي‌شود، ارتقاء مي‌يابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5415 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/03/24 تعداد مشاهده: 1430
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر