کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318035 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابزار جدید برای ایمن‌سازی مکالمات آندروید

http://tabpc.ir/wp-content/uploads/2011/04/android_apps1.jpgشركت Cellcrypt امكانات جديدي براي ايمن سازي مكالمات با استفاده از گوشي هاي مجهز به سيستم عامل آندرويد ارائه كرده است.

يكي از مشكلات اصلي آندرويد ضعف امنيتي آن است كه سوءاستفاده هكرها و ويروس نويسان از اين سيستم عامل را آسان كرده است. برنامه عرضه شده توسط اين شركت با رمزگذاري مكالمات صوتي آندرويد به شركت ها و دولت ها امكان مي دهد در زمان استفاده از گوشي هاي آندرويد ديگر نگران افشاي اطلاعات حساس و محرمانه نباشند.

اين برنامه موسوم به Cellcrypt Mobile for Android با نسخه 2.3 سيستم عامل آندرويد سازگار بوده و با استانداردهاي مختلف شبكه هاي تلفن همراه و همين طور فناوري بي سيم واي – فاي سازگاري دارد.
برنامه ياد شده با رمزگذاري تماس ها بر بستر فناوري VoIP تنها در صورتي امنيت مكالمه را به طور كامل تامين مي كند كه نرم افزار اجرايي آن بر روي هر دو گوشي گيرنده و فرستنده مكالمه نصب شده باشد.

اين برنامه تمامي گوشي هاي سري N و E نوكيا كه از مجموعه گوشي هاي هوشمند اين شركت محسوب مي شوند را پشتيباني مي كند و با گوشي هاي لاك بري هم سازگار است.
هزينه استفاده از اين برنامه و پشتيباني از آن به ازاي هر كاربر در سال 1500 دلار است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5440 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/03/28 تعداد مشاهده: 1580
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر