کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318035 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم‌‌افزار جایگزین رمز عبور می‌شود

نرم افزار جدیدی برپایه فناوری تشخیص چهره وارد بازار شده است که به کاربر اجازه می دهد از چهره خود به عنوان رمزعبور برای ورود به رایانه استفاده کند.

چندسالی است که بسیاری از سیستمهای رایانه ای از فناوری تشخیص "اثرانگشت" و یا تشخیص "چشم" به عنوان "رمزعبور" استفاده می کنند. اکنون نرم افزار جدیدی به نام BioTrust به قیمت 13 دلار عرضه شده که مجهز به یک سیستم تداخل و فناوری تشخیص چهره است.
با نصب این نرم افزار، کاربر می تواند به راحتی و تنها با نگاه کردن به نمایشگر به رایانه خود دسترسی پیدا کند و از وارد کردن ارقام و حروف رمزعبور بی نیاز شود.
BioTrust که 300 مگابایت وزن دارد به محض اینکه نصب شود جایگزین پنجره "لاگین" می شود و سیستم را "ری استارت" می کند. در گام بعدی اجرای این نرم افزار، کاربر باید چهره خود را از طریق وبکم در BioTrust ذخیره کند.
سپس این نرم افزار با استفاده از الگوریتم تشخیص چهره که به اندازه کافی هوشمند است چهره را پردازش می کند.
تصاویری که در آنها دست بر روی چانه گذاشته شده و یا پیشانی پوشانده شده است از سوی این نرم افزار پذیرفته نمی شود.
براساس گزارش "پی. سی وورد"، پس از اتمام مراحل فعال سازی، کاربر به آسانی می تواند با نگاه کردن به صفحه نمایشگر وارد ویندوز شود.
BioTrust به نور حساس است، بنابراین بهتر است که کاربر در ساعات شب و یا در اداره با محیط نسبتاً تاریک وارد سیستم شود، به طوریکه ورود در طول روز می تواند مشکلاتی در تشخیص چهره به وجود آورد.
در این مورد، کاربر می تواند با وارد کردن رمزعبور حروف و اعداد از رایانه خود استفاده کند، هرچند موارد بروز خطا در این نرم افزار بسیار ناچیز است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5466 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1390/03/30 تعداد مشاهده: 1795
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر