کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318037 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Forvo، سایتی جامع برای گوش دادن به تلفظ صحیح لغات

شاید برای شما هم پیش آمده باشه که تلفظ یک کلمه انگلیسی یا فرانسوی یا ایتالیایی و … را نمی دانستید. در اینجا دو راه حل وجود داره , اول استفاده از دیکشنری ها که به صورت روباتیک کلمات را تلفظ می کنند که عموما تنها برای زبان انگلیسی مفید است؛ دوم که راه مفید تر هست خواندن این پست و مراجعه به سایت Forvo ! در این پست سایت معروفی را خدمتان معرفی می کنم که می توانید تلفظ صحیح لغات ۸ زبان دنیا شامل (انگلیسی , پرتغالی , کاتالانی , فرانسوی , اسپانولی , آلمانی , ایتالیایی و فارسی ) را که توسط افراد مسلط به این زبان ها تلفظ  و ضبط شده گوش و کمک شایانی به شما در بیان صحیح کلمات کند.

برای این کار کافی است به این سایت رفته و در بخش جست و جوی لغت کلمه خود را وارد کنید.نکته جالب این سایت پشتیبانی کامل از زبان فارسی‌ست که به جز داشتن کلمات فارسی مختلف , تمام سایت به زبان فارسی ترجمه شده که می توانید از اینجا مشاهده کنید. از مزیت های مهم این سایت این است که تمامی لغات توسط خود کاربران سایت تلفظ شده و بنابراین هیچ تلفظی روباتیک نیست. برای مثال شما می توانید تلفظ یک کلمه را به صورت بریتیش یا آمریکایی گوش کنید و یا تلفظ یک لغت فرانسوی را توسط افراد مختلف گوش نمایید . ضمنا این سایت یک اپلیکیشن برای آیفون و ای پاد دارد که می توانید از اینجا دانلود و تلفظ صحیح لغات را از آی دیوایس خود بشنونید.

خلاصه اینکه بیایید با Forvo غلط های رایج در تلفظ لغات روزمره‌امان را از بین ببریم.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5524 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: خوارزمی تاریخ خبر: 1390/04/05 تعداد مشاهده: 2000
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر