کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318037 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ظرفیت‌های وایمکس در تهران خالی است

ظرفيت‌هاي وايمكس در تهران خالي است
دکتر رضا تقی‌پور اظهار کرد: بحث مهمی که در زمینه ارائه اینترنت پرسرعت در کشور وجود دارد این است که تقاضا در این زمینه در کشور متوازن نیست و در برخی جاها زیاد و بعضی جاها بسیار کم است که البته ما به اپراتورها تکلیف کردیم که در بسیاری نقاط کشور ظرفیت‌ها را ایجاد کردند، ولی این ظرفیت‌ها در حال حاضر بدون استفاده مانده است.

وی افزود: البته برای توسعه ظرفیت برای شرکت‌های ندا اقدامات جدیدی را نیز در دست اجرا داریم و به جز استان تهران در تمامی استان‌های کشور ظرفیت کافی برای واگذاری اینترنت پرسرعت وجود دارد.

تقی‌پور ادامه داد: توسعه خدمات وایمکس در کشور به فرهنگ‌سازی نیاز دارد و تا کاربران هزینه خدماتی که دریافت می‌کنند را نپردازند، این امر میسر نمی‌شود.

او پیش از این نیز گفته بود: ارایه هر خدماتی هم به عرضه و هم به تقاضا نیاز دارد؛ این در حالی است که تنها یک هشتم پورت‌های منصوبه ADSL در کشور دایر شده است.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد ظرفیت وایمکس کشور هنوز خالی است و درخواستی برای آن نیامده است، ابراز کرده بود: خطوط اینترنت پرسرعت بدون تقاضا، معطل مانده است. وقتی ظرفیت ایجاد شده بدون استفاده باقی مانده و ظرفیت‌سازی دوباره کار درستی نیست.

او هم‌چنین درباره علت وجود ارتباطات دایل‌آپ در کشور باوجود اینترنت پرسرعت اظهار کرده بود: خیلی از کاربران هزینه ۱۰ هزار تومان ماهانه برای اینترنت پرسرعت را هم نمی‌خواهند پرداخت کنند. علاقه ذاتی و ماهوی به اینترنت دایل‌آپ وجود ندارد، بلکه تقاضا برای آن وجود دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5530 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/04/06 تعداد مشاهده: 1209
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر