کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318037 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فناوری هوشمندی که می تواند با انسان گفتگو کند

دانشمندان در حال تکميل فناوري صوتي هستند که مي تواند به شيوه اي کاملا هوشمندانه و طبيعي با انسانها تعامل برقرار کرده و به بحث و گفتگو بنشيند.

اين ابزار با استفاده از هوش مصنوعي مي تواند با صداي کاربر همخواني پيدا کرده و در نهايت با انسان صحبت کند، صحبت وي را درک کرده و واکنشي مشابه انسان از خود نشان دهد. با وجود اينکه اين پروژه 6.2 ميليون پوندي هنوز در مراحل آغازين خود به سر مي برد، اما محققان دانشگاه ادينبرگ، کمبريج و شفيلد بر اين باورند که اين فناوري کارايي هاي زيادي خواهد داشت.

به گفته محققان با کمک اين فناوري مي توان رايانه هاي مبتني بر صوت را ارتقا بخشيده و موتورهاي جستجويي براي فايلهاي صوتي راه اندازي کرد، همچنين اين فناوري مي تواند زمينه ساخت ابزارهاي خانگي با امکان کنترل صوتي را فراهم آورد به اين شکل افراد سالمند توانايي انجام مستقلانه کارهاي روزانه خود را به دست خواهند آورد.

در حقيقت محققان در تلاشند فناوري را تکميل کنند که مي تواند صحبت انسان را تشخيص داده و به صورت طبيعي و مشابه با انسانها صحبت کند. اين فناوري مي تواند در عين تشخيص سخنان يک فرد، صدا، دامنه واژگان و حتي لهجه و اصطلاحات محلي فرد را درک کرده و آن را به خاطر بسپارد.

اين فناوري همچنين قادر است سير يک مکالمه را به دقت دنبال کرده و کوچکترين تغيير در صداهاي پس زمينه را تشخيص دهد. به گفته محققان فناوري گفتاري به خوبي در حال پيشرفت است اما کليد اصلي موفقيت اين فناوري موفقيت در شبيه سازي گفتار انساني است.

بر اساس گزارش ديلي ميل، از ديگر کاربردهاي اين فناوري مي توان به استفاده در روباتهاي دستيار جراحي، روباتهاي معلم و روباتهاي خانگي اشاره کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5604 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/04/16 تعداد مشاهده: 1306
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر