کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318037 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به چندین وب‌سایت دیدنی

سايتي داخلي درباره محصولات اپل

http://applefa.com




سايت اپل‌فا براي علاقه‌مندان به محصولات اپل و زبان فارسي طراحي شده‌؛ هرچند موضوعات منتشر شده در اين سايت در صفحه نخست قابل‌ دسترسي‌است، اما محتواي سايت درقالب چند گروه يعني مک‌بوک، آي‌فون و آي‌پاد گردآوري و انجمني تخصصي نيز براي به‌اشتراک گذاشتن افکار، مشکلات و راه‌حل‌هاي علاقه‌مندان ايجاد شده‌است. براي دسترسي به جديدترين موضوعات منتشر شده در سايت مي‌توان به بخش «آخرين ارسال‌هاي انجمن» مراجعه کرد.

 

محصولاتي براي VoIP

http://voip-iran.com


سايت گروه VoIP-IRAN انجمني درزمينه فناوري VoIP است که براساس آنچه در بخش معرفي آن گفته‌ شده، توليد محصولات رايگان وفارسي براي کاربران اين فناوري و همکاري در انجام پروژه‌هاي VoIP از جمله اهداف آن به‌شمار مي‌آيد. بسته فارســــي‌ســاز الستيکـــس نخستين محصول اين گروه است که به‌طور رايگان از اين سايت قابل دريافت است.

 

صنعت چاپ

http://iranprint.com

در اين سايت که به‌دو زبان فارسي و انگليسي طراحي شده خبرها، رويدادها و گزارش‌هاي مربوط به صنعت چاپ منتشر مي‌شود. محتواي سايت جنبه‌هاي مختلفي از اين صنعت را شامل مي‌شود. چالش‌هاي صنعت چاپ، نمايشگاه تجهيزات صنعت چاپ و تحليل‌ها درخصوص وضعيت اين صنعت ازجمله موضوعاتي‌است که در اين سايت منتشر شده‌؛ درقسمت معرفي سايت دربخش فارسي و انگليسي اطلاعاتي درباره اين سايت گنجانده نشده‌است.

 

گرافيک آنلاين

http://gdo.ir

طراحان گرافيک آنلاين سايتي‌است که براساس معرفي خود، به موضوعاتي مانند اخبار روزانه گرافيک، نقد و بررسي محصولات اين عرصه و تعليم گرافيک مي‌پردازد. با اين‌که اين سايت داخلي است، درصفحه نخست ستوني را نيز به بخش انگليسي اختصاص داده که موضوعات منتشرشده در سايت را به زبان انگليسي نيز عرضه مي‌کند. خدماتي مانند طراحي آنلاين، مشاوره تبليغاتي و خريد و فروش آثار هنري قسمت ديگري از برنامه‌هاي اين سايت به‌شمار مي‌آيد.

 

آسمان کابل

http://kabulsky.com

آسمان کابل سايتي‌ به زبان فارسي و متعلق به انجمن نجوم افغانستان است و اطلاعات سودمند و قابل‌توجهي درخصوص اخترشناسي در آن منتشر مي‌شود. اين سايت علاوه بر داشتن بخش‌هايي مانند خبرهاي نجومي شامل قسمت‌هاي ديگري مانند تصاوير است. برخي از قسمت‌هاي سايت مانند بخش «دانلود» و «سال جهاني نجوم» فاقد اطلاعات‌است. اين سايت نيز داراي انجمن يا «گفت‌وگو» ‌است که علاقه‌مندان به نجوم مي‌توانند به تبادل افکار بپردازند.

 

نوآوري

http://noavari.com

نوآوري سايتي به‌زبان فارسي است و طيف مختلفي از خبرهاي مربوط به موضوعات علمي را گردآورده‌ و عمده قسمت‌هاي اين سايت، «تازه‌ها»، «دانستني‌ها» و «آخرين اخبار» است. دربخش تازه‌ها دستاوردهاي جديد متخصصان درعرصه‌هاي مختلف علمي منتشر مي‌شود و بخش دانستني‌ها حاوي موضوعاتي جالب‌‌توجه در بخش‌هاي مختلف علمي مانند بهداشت، فناوري، صنعت خودرو، نجوم و جانوران است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5623 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1390/04/22 تعداد مشاهده: 1245
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر