کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318040 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیش‌ترین جرم‌های رایانه‌یی در کشور

فضاي تبادل پيامك و يا پيام‌چندرسانه‌يي و هك تكنولوژي بلوتوث تلفن همراه بيش‌ترين ميزان پرونده‌هاي جرايم رايانه‌يي را به خود اختصاص داده است.

ولي‌الله قديمي - كارشناس رسمي دادگستري در حوزه جرايم رايانه‌يي - در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب درباره نحوه بررسي مصاديق جرايم رايانه‌يي اظهار كرد: كميته‌اي به نام بررسي مصاديق جرايم رايانه‌يي كه وظيفه تشخيص و بعد از آن درصورت صلاحديد اعلام مصاديق را دارد، موجود بوده و شامل نمايندگاني از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دادگستري، اطلاعات و نيروي انتظامي است.

وي با بيان اين‌كه نوع محيط در بروز جرايم تاثيرگذار است، درباره برخي محيط‌هاي معمول ارتكاب جرم رايانه‌يي، گفت: تلفن‌هاي همراه، چت روم‌ها، اينترنت، فايل‌ها و محتواي الكترونيكي محيط‌هاي رايج بروز جرايم در ارتباط با رايانه هستند.

او معتقد است كه فضاي تبادل پيام چندرسانه‌يي، پيامك و هك تكنولوژي بلوتوث تلفن همراه بيش‌ترين ميزان پرونده‌هاي جرايم رايانه‌يي را به خود اختصاص داده است زيرا به واسطه اين تجهيزات افراد مي‌توانند به حريم خصوصي ديگران وارد شوند و با انتشار آن‌ها عليه خود افراد استفاده كنند.

اين كارشناس ادامه داد: بسياري از محتواها بر بستر وب وجود دارد كه مقدسات و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است كه اين محتواها شامل جريان‌هاي انحرافي، فراماسونري و بهاييت مي‌شود.

او درباره انواع جرم‌ها نحوه و رسيدگي به آن‌ها خاطر نشان كرد: زماني كه جرم مشهود است، مدعي‌العموم پيگيري را انجام مي‌دهد و در راستاي آن دستگاه‌هاي انتظامي وارد كار مي‌شوند و فيلترينگ سراسري را آغاز مي‌كنند، در حالي كه براي شاكي خصوصي دستگاه‌هاي امنيتي موضوع را پيگيري مي‌كنند و ممكن است در اين راستا جنبه‌هاي عمومي نيز از جرم برداشت شود.

وي رويكرد جديد بانك‌ها، بنگاه‌هاي اقتصادي و فروشگاه‌هاي مجازي در راستاي تبادل وجوهات نقدي به صورت الكترونيكي را يكي از مهم‌ترين موضوعات حوزه جرايم رايانه‌يي حال حاضر حوزه اينترنت دانست و تصريح كرد: به دليل عدم رعايت استانداردها، هكرها وارد سامانه‌ها مي‌شوند و از اطلاعات شخصي ديگران آگاهي پيدا مي‌كنند.

او ادامه داد: هرچند كه اخيرا بانك‌ها با استفاده از كي‌بوردهاي مجازي درصدد تغيير در كوكي‌هاي اصلي هستند تا با واقعيت متفاوت باشد ولي بايد دانست كه فرهنگ استفاده از راه‌هاي امنيتي بين مردم جا نيافتاده است و اين وظيفه را برعهده سازمان‌ها گذاشته است تا با SSLهايشان دسترسي‌ها را مديريت و با موارد مشكوك برخورد كنند.

اين كارشناس در پايان يادآور شد: برخي از سرويس‌دهندگان اينترنت هم در ثبت وقايعي كه به محيط آن‌ها وارد و يا از آن‌ها خارج مي‌شود، مشكل دارند و موجب مي‌شود كه كارشناسان جرايم رايانه‌يي نتوانند به درستي وقوع جرم را پيگيري كنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5630 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: tabnak.ir تاریخ خبر: 1390/04/23 تعداد مشاهده: 1356
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر