کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9332 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318037 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم‌عامل Lion منتشر می شود


اشاره:
شيری که اپل از مدت‌ها پيش به پروردن آن مشغول بود، در روز بيستم جولای وارد صحنه می‌شود. Mac OS X 10.7، سيستم‌عامل جديد اپل که Lion يا شير نام دارد، دارای بيش از 250 قابليت جديد است.

شيری که اپل از مدت‌ها پيش به پروردن آن مشغول بود، در روز بيستم جولای وارد صحنه می‌شود. Mac OS X 10.7، سيستم‌عامل جديد اپل که Lion يا شير نام دارد، دارای بيش از 250 قابليت جديد است.

 

بسياری از برنامه‌ها هم به لحاظ بصری و هم به لحاظ فنی دگرگون شده‌اند. از جمله ويژگی‌های جديد و ارتقاء يافته می‌توان از برنامه AirDrop نام برد که بدون نياز به پيکربندی می‌توان از آن برای ارسال فايل‌ها به صورت بی‌سيم استفاده کرد؛ همچنين برنامه FileVault2 که در نسخه جديد می‌تواند کل درايو را با استفاده از استاندارد  XTS-AES 128 رمزنگاری کند. علاوه بر اين‌ها در سيستم‌عامل OS X Lion کامپيوتر مک کاربر می‌تواند بدون نياز به روشن کردن نمايشگر يا تجهيزات متصل به درگاه USB، سرويس‌های شبکه همچون به‌اشتراک‌گذاری، پشتيبان‌گيری و موارد ديگری از اين دست را فعال کند.

 

اما سيستم‌عامل جديد اپل از جنبه ديگری نيز خبرساز شده‌است و آن اينکه برخلاف رويه‌های رايج پيشين، اين شرکت قصد دارد Lion را تنها از کانال فروشگاه آنلاين خود يعنی Mac App Store عرضه کند. بدين ترتيب کاربران به جای خريد ديسک حاوی سيستم‌عامل، روی آيکون Mac App Store کليک خواهند کرد تا سيستم‌عامل جديد را با پرداخت 29.99 دلار دريافت کنند. طبق اعلام اپل کاربران پيش از اقدام برای دريافت آن بايد به اين دو مورد توجه کنند: کامپيوترهایی که از يکی از پردازنده‌های اينتل Core2 Duo، Core i3، Core i5، Core i7 يا Xeon استفاده می‌کنند، می‌توانند اين سيستم‌عامل را اجرا کنند. همچنين برای ارتقای سيستم‌عامل به نسخه جديد، بايد نسخه Snow Leopard روی کامپيوتر نصب شده‌باشد.

 

گفتنی است اين راهبرد جديد اعتراض‌هایی را نيز به دنبال داشته‌است که يکی از اين انتقادها از سوی کاربرانی است که به اينترنت پرسرعت دسترسی ندارند و فرآيند به‌روزسازی سيستم‌عامل برای آن‌ها با مشکل همراه خواهد بود. البته گفته می‌شود نسخه ديسکی Lion از کانال‌های ديگری در اختيار افراد قرار خواهد گرفت ولی در حال حاضر کانال رسمی اپل برای انتشار اين سيستم‌عامل، App Store است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5667 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1390/04/29 تعداد مشاهده: 1718
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر