کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318040 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازی رایانه ای شتاب در شهر در مرحله تولید

بازي رايانه‌اي«شتاب در شهر» که يک بازي اتومبيل سواري و مسابقه‌اي است با حمايت بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي و با مشارکت استوديو بازي سازي «آروين تک» وارد مراحل پاياني توليد شده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، معاونت ارتباطات و بين الملل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي اعلام كرد: اين بازي که شروع مراحل پيش توليد آن از اوايل سال 86 بوده است هم اکنون در حال آماده‌سازي براي عرضه عمومي است.

در اين بازي که داستان از پيش تعيين شده‌اي ندارد بازيکن مي‌تواند آزادانه در خيابان‌هاي شهر رانندگي کند و ماموريت‌هاي جالبي را انجام دهد. در اصل بازيکن مسير پيشرفت خود را به تنهايي انتخاب مي‌کند و مي‌تواند در مسابقات رالي داخل يا خارج شهر شرکت کند.

هدف بازيکن کسب تجربه و امتياز در مقايسه با ساير رانندگان شهر و نهايتا شرکت در مسابقات بزرگ پيست‌هاي برون شهري و کسب رتبه اول در آن مسابقات است. در انتهاي بازي پيست فضايي با محيطي متفاوت حس واقعي سرعت و جذابيت بالا را براي بازيکن ايجاد مي کند.

نقشه بازي شامل فضاي شبيه سازي شده به وسعت 100 کيلومتر مربع شهري و برون شهري به همراه سه پيست مسابقه و بيش از ده ها مرحله جذاب ديگر از جمله سرعت عمل ، مسابقات پرش ارتفاع و زمان، مسابقات رالي خياباني و ...است.

امکان خريد و فروش ماشين ، تعمير، تعويض قطعات، اسپورت کردن، تعويض رنگ و ... در اين بازي براي بازيکن وجود دارد. بازي شامل ده ها ماشين خارجي و ايراني است.

مدير پروژه و برنامه‌نويس موتور بازي : حسين احمدي، برنامه نويس: شروين کتابي، طراح نقشه و محيط بازي: محسن عبدالعلي ، طراح برخي از مراحل بازي و ماشين ها : مهدي صفري، طراح بازي : علي احمدي، انيماتور: ميلاد بطحايي، کارگردان هنري : امير صادقي، مدير مالي : محمد احمدي، وب و community : مسعود روحاني ـ رضا کيانراد، از عوامل توليد اين بازي هستد.

به پيش بيني کارشناسان و دست اندرکاران توليد، بازي رايانه‌اي «شتاب در شهر» تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

انتهاي پيام

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5671 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1390/04/29 تعداد مشاهده: 1774
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر