کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318040 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرندگان خشمگین یک میلیارد طرفدار می‌خواهند!

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی mcvuk ،توسعه دهندگان بازی پرندگان خشمگین هدف خود را به دست اوردن یک میلیارد طرفدار با نفوذ به بازار چین عنوان کرده‌اند.

Rovio این غول فنلاندی سازنده بازی امیدوار است تا بتواند پرندگان خشمگین را به مانند ماریو و میکی موس به یک نماد همیشگی تبدیل کند و برای همین قصد دارد فعلا عنوان جدیدی تولید نکند.

پیتر وسترباکا بنیانگذار  Rovioدر این مورد می‌گوید:”ما می خواهیم به نخستین نام تجاری در صنعت سرگرمی با یک میلیارد طرفدار تبدیل شویم و البته انجام این پروسه دو تا ۳ سال به طول خواهد انجامید  و ما بر روی بازار چین حساب ویژه‌ای بازکرده ایم”.

angry-birds-for-pc

پرندگان خشمگین برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و ps3 در امسال عرضه خواهد شد درحالی که چندی است برای نینتندو نیز عرضه شده و مدت‌های مدیدی است که برای اپل ،اندروید و همچنین psp ریلیز شده است و دارای رکورد ۲۵۰ میلیون بار دانلود در پلتفرم موبایل نیز است.

در ضمن شرکت مذکور اقدام به تولید کالا از نماد پرندگان خود گرفته است و حتی در این راه کتاب آشپزی نیز منتشر کرده اند

وسترباکا معتقد است که با افزایش محصولات اینچنینی ،به حفظ نماد پرندگان خشمگین کمک فراوانی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5687 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1390/05/01 تعداد مشاهده: 1437
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر