کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318040 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کرومیوم ، سیستم‌عامل گوگل بروی مک‌بوک‌ایر هک شد

یک هکر موفق شد Chromium OS را روی مک‌بوک‌ایرهای قدیمی لود کند.ابتکاری هم که داشته این بوده که یک ایمیج از سیستم‌عامل را روی یک USB فلش ریخته و از طریق Terminal prompts سیستم‌عامل رو انتقال داده و permission های لازم را برای اجرا به‌عنوان یک بوت درایور در نوت‌بوک اپل به آن داده است .به‌این دلیل که این OS باید روی درایو solid-state مک اجرا شود تا فرم‌ویر بتواند مراحل نصب را بشناسد Mac OS X وایپ اوت می‌شود و تمام اطلاعات پاک خواهند شد ، hexxeh توصیه کرده کاربران حتما از دیتای خود بکاپ بگیرند.

این هک بروی یک ایر ۱۱ اینچی تست شده است و احتمالا بر روی مدل ۱۳ اینچی هم بدلیل کامپوننت های مشابه کار کند ، کامپوننت‌هایی مثل NVIDIA graphics ، وب‌کم ، صفحه و کنترل صدا .ضمن اینکه مصرف باتری هم به‌دلیل سبک‌تر بودن کرومیوم بهتر خواهد بود .بنا به گفته‌ی این هکر تمام سخت‌افزاهای مک‌بوک روی کرومیوم کار می‌کنند.

البته یک‌سری محدودیت‌ها هم وجود دارد . کرومیوم نصب شده روی مک‌بوک‌ایر زمان بوت بیشتری از مک دارد ، تقریبا ۳۰ ثانیه دربرابر ۱۵ ثانیه .بلوتوث غیرفعال است (روی کرومیوم هنوز بلوتوث پشتیبانی نمی‌شود) و همچنین کارایی ترک‌پد به‌دلیل مچ نبودن با درایور‌های گوگل اصلا جالب نیست .

بنظر این هکر به تمام افرادی که به او در خریدن مک‌بوک‌ایر کمک کردند قول داده بود که Chromium OS را روی مک‌بوک‌ایر به اجرا درآورد و به قولش نیز عمل کرد و آموزش اجرا کردن کرومیوم روی مک‌بوک‌ایر را در وبلاگ خود توضیح داده ، البته قبل از انجام این هک حتما از مک‌بوک ایر خود بکاپ بگیرید و نظراتی که کاربران در زیر پست hexxeh داده‌اند را نیز بخوانید .

کرومیوم روی مک‌بوک‌ایر

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5695 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: vizviz.net تاریخ خبر: 1390/05/01 تعداد مشاهده: 1500
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر