کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318040 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکرها باتری لپ تاپهای اپل را نشانه رفتن

یک محقق امنیت انفورماتیک اظهار داشت که باتریهای لپ تاپهای "مک بوک" اپل نسبت به حمله هکرها بسیار نفوذپذیرند.
چارلی میلر، محقق امنیت انفورماتیک در خصوص امکان حمله به باتریهای لپ تاپهای "مک بوک" هشدار داد. وی توضیح داد که آسیبهای ناشی از این حملات به طور بالقوه ای می توانند هم بخشهای نرم افزاری و هم سخت افزار این رایانه قابل حمل را تهدید کنند.
این کارشناس انفورماتیک در میکروکنترلرهای باتریهای "مک بوک" یک نفوذپذیری را کشف کرد که می تواند راه عبور برای تزریق برنامه های مخرب به رایانه اپل را باز کند.
درحال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر حمله به باتریهای مک بوک منتشر نشده است، اما به گفته چارلی میلر، باتریهای مدرن دارای یک میکروکنترلر هستند که برپایه سیستم عامل می تواند سطح انرژی را کنترل کند.
این تراشه یکپارچه به باتریها اجازه می دهد که حتی زمانی که رایانه خاموش است بفهمند چه زمانی باید فرایند شارژ را متوقف کنند. همچنین این تراشه می تواند دما را برای پیشگیری از مشکلات امنیتی تنظیم کند.
این میکروکنترلر همراه با یک سفت افزار (firmware) مجهز به رمزعبور از پیش تعیین شده فروخته می شوند. این رمزعبور برای تمام باتریهای رایانه های مختلف اپل یکسان است. بنابراین کشف این رمزعبور و روش تغییر سفت افزار تراشه بسیار راحت است.
این دستکاری مخرب بر روی این سفت افزار نه تنها می تواند موجب گرمای بیش از حد باتری و انفجار آن شود بلکه می تواند برنامه های مخربی را که توانایی آلوده کردن رایانه را دارند به سیستم وارد کند.
میلر برای کشف این مشکل، یک نرم افزار به روز شده را که اپل در سال 2009 عرضه کرد مورد بررسی قرار داد.
سرانجام این محقق موفق شد با استفاده از دو رمز عبور، روش مهندسی وارونه این سفت افزار را شناسایی و هر نوع اطلاعاتی را به رایانه و به شارژر باتری وارد کند.
به این ترتیب رایانه قابل حمل نتوانست به درستی باتری را تشخیص دهد. همچنین نصب یک برنامه مخرب که توانایی آلوده کردن رایانه را برای سرقت اطلاعات و کنترل عملکردها داشت بسیار آسان شد.
این کارشناس قرار است نتایج یافته های خود را در کنفرانس بین المللی کلاه سیاه که همه ساله با حضور هکرهای خوب و کارشناسان امنیت انفورماتیکی برگزار می شود ارائه کند. کنفرانس کلاه سیاه ماه آینده در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5704 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1390/05/02 تعداد مشاهده: 1161
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر