کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318040 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ده بیلیون اسکن در 43 دقیقه

اشاره:
خبر اختصاصي سايت - شركت IBM در آستانه صد سالگي خود از سيستمي پرده‌برداري كرد كه مي‌تواند ده بيليون فايل را در كمتر از يك ساعت (43 دقيقه) اسكن نمايد.

شركت IBM در آستانه صد سالگي خود از سيستمي پرده‌برداري كرد كه مي‌تواند ده بيليون فايل را در كمتر از يك ساعت (43 دقيقه) اسكن نمايد. ركورد قبلي اسكن فايل نيز در اختيار اين شركت است؛ در سال 2007 در سه ساعت فقط يك بيليون فايل اسكن شده بود.

به گزارش شركت IBM، سيستمي كه براي اسكن فايل‌ها استفاده شده، يك سوپركامپيوتر است كه با استفاده از فناوري كلاستر ده سيستم با پردازنده‌هاي هشت هسته‌اي و هارديسك‌هاي SSD با ظرفيت 8/6 ترابايت را يكپارچه نموده و توانسته است با استفاده از الگوريتم پيشرفته GPFS ده بيليون فايل روي اين هاردديسك‌ها را اسكن و گزارش نمايد.

GPFS مخفف General Parallel File System الگوريتمي است كه امكان استفاده از تمام قدرت هسته‌هاي يك پردازنده را براي عمليات‌هايي مانند خواندن فايل‌ها، مرتب‌سازي و ارزيابي خصوصيات و ويژگي‌هاي آن‌ها فراهم مي‌كند.

به گفته IBM، سيستم مجهز به GPFS مي‌تواند به طور همزمان و موازي ده‌ها ميليون اطلاعات ورودي-خروجي داشته و آن‌ها را انتخاب و مرتب‌سازي كند كه اين موضوع امكان پردازش، كنترل و مديريت حجم عظيمي از اطلاعات را روي يك پلتفرم براي شركت‌هاي بسيار بزرگ فراهم مي‌كند.

Doug Balog، معاون بخش ذخيره‌سازي شركت IBM اين اتفاق را يك انقلاب براي ساخت محصولات جديد و رفع موانع پيش روي شركت‌ها و حركت به سوي پردازش‌هاي سريع‌تر مي‌داند و مي‌گويد: "  اكنون اين امكان بالقوه وجود دارد كه محيط‌هاي بزرگ سازماني با استفاده از يك سيستم و پلتفرم واحد به سادگي و با قابليت اطمينان بالايي عمليات‌هاي خود روي اطلاعات مانند مرتب‌سازي، پشتيبان‌گيري و جايگزيني را انجام دهند".

به نظر مي‌رسد كه شركت IBM با يك برنامه قبلي در آستانه صد سالگي تاسيس و فعاليت خود اقدام به رونمايي از اين سيستم و فناوري‌هاي بكارگرفته شده در آن نموده تا ثابت كند هنوز در مباحث پردازش‌هاي سنگين و محاسباتي و ارائه راه‌كارهاي پيشرفته براي سازمان‌هاي بزرگ مقام اول را در اختيار دارد و رقيبي سرسخت است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5709 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1390/05/02 تعداد مشاهده: 1432
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر