کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318040 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقررات استفاده از تلفن‌های بی‌سیم خانگی

بر اساس مقررات استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي، اين نوع تلفن‌ها بايد داراي كد ايمني، كانال‌ياب خودكار، حداكثر شعاع پوشش 300 متر، فركانس كار و فاقد آنتن هوايي باشند و اين مشخصات حتما روي بدنه دستگاه تلفن ثبت شده باشد.
به گزارش فارس، تلفن‌هاي بي‌سيم، تلفن‌هايي هستند كه در آنها برقراري ارتباط بين گوشي سيار تلفن و دستگاه مركزي، به صورت دو طرفه و از طريق ارسال و دريافت امواج راديويي برقرار مي‌شود.
بنا بر اين گزارش، اين روش علاوه بر ايجاد قابليت جابه‌جايي در گوشي تلفن امكان استفاده چندين گوشي از يك دستگاه مركزي را نيز فراهم مي‌كند؛ به اين معني كه در صورت تمايل استفاده كننده، امكان استفاده چندين گوشي از يك دستگاه مركزي وجود دارد.

* ضروت قانونمند بودن استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم

به گزارش فارس، استفاده از تلفن خانگي با سيم و بي‌ سيم‌ مخصوص به دوران خاصي نمي‌شود و هر دو نوع اين تلفن‌ها هميشه مشتريان مخصوص خود را داشته و دارند.
اما دلايلي از جمله سهولت و سادگي استفاده، طرح‌هاي متنوع فانتزي و متناسب با فضاهاي مختلف، در اقبال عمومي به تلفن‌هاي بي‌سيم بسيار تاثير‌گذار بوده است.
از همين رو و با افزايش تقاضاي مردم براي استفاده از تلفن‌هاي ثابت با گوشي‌ بي‌سيم، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي بنا بر دلايلي از جمله تنوع دستگاه‌هاي تلفن بي‌سيم و استفاده از تكه باندهاي فركانسي متنوع كه ممكن است به تداخل مضر يا ساير سرويس‌هاي مجاز راديويي منجر شود، لزوم برد كوتاه گوشي‌‌هاي بي‌سيم با هدف استفاده مجدد از كانال‌هاي راديويي در فاصله كوتاه، امكان استفاده مجدد از تكه باند فركانسي تخصيص يافته و امكان قرار گيري چندين گوشي‌ بي‌سيم مستقل در ناحيه تحت پوشش يكديگر، اقدام به تدوين مقررات و ضوابط فني استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي كرد.

* آشنايي با چند تعريف اوليه

بر اساس اين گزارش، پيش از پرداختن به مقررات و ضوابط فني استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي، شرح چند اصطلاح، براي درك عمومي برخي قوانين موثر واقع خواهد شد.
برد: فاصله‌اي است كه دورتر از آن امكان برقراري پايانه ثابت متصل به شبكه تلفن ثابت با گوشي بي‌سيم مربوطه از طريق امواج راديويي وجود ندارد.
جدول ملي تخصيص فركانس: جدول تخصيص فركانس به سرويس هاي راديويي در جمهوري اسلامي ايران كه در محدوده 9 كيلو هرتز تا 175 گيگا هرتز است.
شناسه: مشخصه‌اي منحصر به فرد و غير تكراري از يك تلفن بي‌سيم كه موجب انحصاري بودن خودكار تعلق گوشي بي‌سيم به پايانه ثابت متصل به شبكه تلفن ثابت مربوطه مي‌شود.

* مقررات عمومي استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي

بنا بر اين گزارش، مقررات استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي تاكنون چندين بار مورد ويرايش قرار گرفته كه آخرين ويرايش اين دستورالعمل هم‌اكنون ابلاغ رسمي و لازم‌الاجرا شده است.
بر اساس اين گزارش، در دستورالعمل مقررات و ضوابط فني استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي، 6 مورد براي مقررات عمومي استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي تدوين شده كه عبارتند از:
1- ساخت ( براي استفاده در داخل كشور) و ورود تلفن‌هاي بي‌سيم در تكه باند‌هاي فركانسي 46 تا 47 مگاهرتز و باند فركانسي 49 تا 50 مگاهرتز از روز سي و يكم شهريور 1387 ممنوع شده است.
2ـ كساني كه قبل از تاريخ ذكر شده، اقدام به ساخت يا ورود قانوني تلفن‌هاي بي‌سيم در تكه باندهاي فركانسي 46 تا 47 مگاهرتز و باند فركانسي 49 تا 50 مگاهرتز نموده‌اند، حداكثر تا بيست و نهم اسفند 1387، مجاز به خريد و فروش اين تلفن‌ها هستند.
3- استفاده از باند فركانسي 46 تا 47 مگاهرتز و باندفركانسي 49 تا 50 مگاهرتز توسط تلفن‌هاي بي‌سيم از روز سي و يكم شهريور 1389 ممنوع است.
4- با در نظر گيري تمام شرايط ذكر شده در اين تصميم، تكه باندهاي فركانسي 2400 تا 5 / 2483 مگاهرتز، 5725 تا 5825 مگاهرتز و 1880 تا 1900 مگاهرتز براي بهره‌برداري توسط تلفن‌هاي بي سيم مجاز است.
5- ساخت ( براي استفاده در داخل كشور)، ورود، خريد و فروش و استفاده از تلفن‌هاي بي سيم مغاير يا بندهاي اين مصوبه مجاز نيست.
6- به كارگيري تكه باندهاي مجاز ذكر شده توسط تلفن‌هاي بي سيم، با در نظرگيري تمام شريط ذكر شده در اين مصوبه، براي عموم آزاد بوده و نيازي به اخذ مجوز اختصاصي ندارد.

* مقررات فني استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي

بنا بر اين گزارش، در بخش مقررات پخش ضوابط فني استفاده از تلفن‌هاي بي‌سيم خانگي، 9 دستورالعمل وجود دارد كه طبق اعلام سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، بايد 4 مشخصه برخورداري از كد ايمني، كانال‌ياب خودكار، حداكثر شعاع پوشش و فركانس كار در محدوده‌هاي مجاز، حتما روي دستگاه تلفن ثبت شده باشد؛ بر اساس اين مصوبه، مقررات فني پخش، عبارتند از:
1-تلفن بي سيم بايد مجهز به سيستم كانال ياب خودكار بوده و قادر به انتخاب يك جفت كانال ارتباطي از ميان كانال‌هاي ارتباطي متعدد باشد.
2 -حداكثر برد مجاز گوشي‌‌هاي تلفن بي سيم، نبايد بيش از سيصد متر باشد.
3- مقررات فني پخش در تكه باندهاي فركانسي 46 تا 47 مگاهرتز و باند فركانسي 49 تا 50 مگاهرتز، بايد داراي حداكثر توان تشعشعي 10 mV ERP و حداكثر توان خروجي فرستنده 1/0 وات باشد.
4- مقررات فني پخش در تكه باند فركانسي 2400 5 / 2483 مگاهرتز بايد داراي حداكثر توان خروجي فرستنده 20 dBm باشد.
5- مقررات فني پخش در تكه باند فركانسي 5725 تا 5825 مگاهرتز، به جز مولفه‌ حداقل تعداد كانال‌هاي پرش، در باقي موارد مشابه تكه باند فركانسي 2400 5 / 2483 مگاهرتز است.
6- طبق مقررات فني پخش فناوريDECT در تكه باند فركانسي 1880 تا 1900 مگاهرتز، حداكثر توان متوسط خروجي فرستنده، 20 dBm (100mV) است.
7- تلفن‌هاي بي‌سيم بايد از شناسه منحصر به فردي كه تعيين كننده تعلق انحصاري گوشي (يا گوشي‌هاي ) بي‌سيم آن به پايانه ثابت است، استفاده كنند.
8- آنتن‌هاي نصب شده بر روي پايانه ثابت و گوشي بي‌سيم همه جهته بوده و نبايد از آنتن خارج از ساختمان (outdoor) براي برقراري ارتباط بين پايانه ثابت و گوشي بي‌سيم استفاده شود.
9- به كارگيري تلفن بي‌سيم با توان فرستنده بيش از حدود تعيين شده در اين مصوبه، مستلزم اخذ مجوز از ساختمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي است.

* پيش‌بيني جرم در قانون

بر اساس اين گزارش، در ماده 687 قانون مجازات اسلامي، مجازات مرتكبين تخريب، از كار انداختن و هر نوع خرابكاري در مراكز فركانسي، از 3 تا 10 سال حبس و همچنين مجازات شروع به جرايم استفاده غير مجاز از فضاي فركانسي، از يك تا 3 سال حبس تعيين شده است.
بنابراين گزارش، البته اين مجازات براي آن دسته از متخلفيني است كه با اين اقدام قصد ايجاد اختلال در نظم و امنيت عمومي نداشته باشند.
همچنين طبق اعلام سازمان تنظيم مقررات، اشخاصي كه تلفن هاي بي سيم غير مجاز خود را جمع آوري يا به مراكز ارتباطات راديويي تحويل دهند از جرايم مربوطه معاف خواهند بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5729 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1390/05/06 تعداد مشاهده: 1237
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر