کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318040 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یک زوج چینی هر سه فرزند خود را برای هزینه بازی‌های آنلاین فروختند

یک روزنامه چینی گزارش کرد که یک زوج جوان چینی هر سه فرزند خود را برای تهیه پول مورد نیاز برای بازی آنلاین فروخته‌اند.

روزنامه سانژیانگ‌سیتی گزارش کرد که این زوج جوان چینی که هر دو زیر ۲۱ سال سن دارند در سال ۲۰۰۷ به بازی آنلاین در کافی‌نت‌ها روی آوردند و به نوعی به آن اعتیاد پیدا کردند. یک سال بعد اولین فرزند آنها که یک پسر بود به دنیا آمد و آنها برای انجام بازی آنلاین او را در خانه تنها گذاشته و به ۳۰ کیلومتری محل زندگی خود می‌رفتند.

China-Intenet-Cafe

در سال ۲۰۰۹ لی‌لین و لی‌جوان تولد دومین فرزند خود را که یک دختر بود جشن گرفتند تا بتوانند با فروش او هزینه بازی‌های آنلاین خود را بپردازند. آنها این کار را انجام دادند و او را به قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار فروختند تا تنها مدت کمی پس از آن را بتوانند سپری کنند. آنها سپس به فکر فروش اولین فرزند خود افتادند و بهایی ده برابر فرزند دوم خود بدست آوردند و او را به قیمت تقریبی ۴۶۰۰ دلار فروختند.

این روند با تولد سومین فرزند این زوج ادامه یافت تا دوباره بهای فرزند اول خود را از خریداران طلب کنند اما این بار مادربزرگ این فرزندان به فروش رفته به داد آنها رسید تا مانع از کار پسر و شریک جنسی او شود. وی با باخبر کردن پلیس باعث دستگیری آنها شد.

این زوج چینی در اعترافات خود اعلام کرده‌اند که: ما نمی‌خواستیم آنها را بزرگ کنیم. ما تنها می‌خواستیم آنها را برای کسب پول بیشتر بفروشیم.

روزنامه سانژیانگ‌سیتی در گزارش خود آورده است که این زوج چینی از قانون‌شکنی خود ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند.

پیش از این یک زوج دیگر کره‌ای هنگامی که برای انجام بازی آنلاین منزل خود را ترک کرده بوند نوزاد آنها از فرط گرسنگی جان داده بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5739 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/05/08 تعداد مشاهده: 1372
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر