کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318042 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

1 + 6 ترفند برای ویندوز7

بسیاری از انجمن‌ها و وبلاگ‌های طرفدار ویندوز 7 با اشتياق زیادی به جمع‌آوری و انتشار ترفندهایی برای افزایش کارایی و راحتی کار و ترفندهای مخفی برای ویندوز 7 پرداخته‌اند. در اين مقاله قصد داريم هفت ترفند کوچک، اما کارا برای ویندوز 7 را مرور کنيم.


1- گسترش منوی راست‌کلیک

راست‌کلیک کردن روی یک فایل یا پوشه، گزینه‌هایی را برای کارهایی مانند کپی کردن، باز کردن یا تغییرنام فایل یا پوشه مذکور در اختیار کاربر قرار می‌دهد. حال اگر ‌هنگام راست‌کلیک کردن کلید Shift را نیز نگه دارید گزینه‌های اضافه‌ای نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ گزینه‌هایی مانند باز کردن فایل یا پوشه در پراسس جدید، باز کردن پنجره خط فرمان در محل مربوطه و ....

 


2- اجرای سریع برنامه‌ها توسط Administrator

برخی از برنامه‌ها برای اجرای درست باید توسط مدير سيستم يا Administrator اجرا شوند. برای این کار کاربر باید روی فایل مورد نظر کلیک کرده و با انتخاب گزینه Run As Administrator آن را به‌شکل مناسب اجرا کند. اگر مواقعی نیازمند اجرای تعداد زیادی فایل‌های مشابه باشید، این کار می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. اما راه دیگری نیز برای انجام سریع این کار وجود دارد و آن نگه داشتن کلیدهای Ctrl و Shift ‌هنگام اجرای فایل است.



3- دستیابی به منوی Context قدیمی در نوار وظیفه

راست‌کلیک کردن روی هر یک از آیکون‌های موجود در Taskbar در ویندوز 7 باعث باز شدن منوی جدید jumplist می‌شود. اما نسخه‌های قبلی این منو حاوی گزینه‌هایی مانند Move، Minimize و ... بود. منوی قدیمی در ویندوز 7 نیز در دسترس است. برای این کار کافی است هنگام راست‌کلیک کردن کلید Shift را نگه دارید.



4- کلیدهای میان‌بر جدید

- [Windows] + [t]: سوییچ میان آیکون‌های موجود در نوار وظیفه
- [Windows] +[g]: نمایش گجت‌ها
- [Windows] + [+] یا [Windows] + [-]: بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی بی‌درنگ بخشی از صفحه
- [کلید بالا][Windows] +  یا  [کلید پایین][Windows] + :ا Maximize و Minimize کردن پنجره فعال
- [کلید چپ][Windows] +  یا  [کلید راست][Windows] + : چیدن پنجره فعال در سمت چپ یا راست صفحه


5- سفارشی کردن دکمه Power

اگر بیش از آن‌که کامپیوتر خود را خاموش می‌کنيد، نیازمند راه‌اندازی دوباره آن باشيد، در این صورت، کافی است دکمه مخصوص خاموش كردن سيستم را سفارشی کنید. برای این کار ابتدا روی Start راست‌کلیک کرده، سپس گزینه Properties را انتخاب کنید. در تب  Start Menu و قسمت Power Button Action گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.



6- اجرای سریع برنامه‌های موجود در نوار وظیفه

برای اجرای برنامه‌های موجود در نوار وظیفه کافی است روی آن‌ها کلیک کنید و اگر در این حال یک نمونه از برنامه در حال اجرا باشد، با نگه داشتن کلید Shift ‌هنگام کلیک روی آیکون آن برنامه، نمونه جدیدی از آن باز می‌شود (مثلاً در صورتی که در حال حاضر یک پنجره اینترنت اکسپلورر باز باشد و بخواهید به‌سرعت پنجره جدیدی از اینترنت اکسپلورر باز کنید، کافی است روی آیکون آن در نوار وظیفه کلیکShift+ کنید).
اما راه سریع‌تری نیز برای اجرای برنامه‌های نوار وظیفه وجود دارد. برای این کار کافی است کلید Windows را نگه دارید و یکی از کلیدهای يک تا صفر را فشار دهید؛ این کلیدها به‌ترتیب از چپ به راست به برنامه‌های موجود در نوار وظیفه اختصاص دارند.


+

  هنگام راست‌کلیک کردن روی یک فایل یا پوشه، همزمان کلید Shift را نگه دارید تا گزینه‌های اضافه‌ای در زیرمنوی Send to در اختیار شما قرار گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5760 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1390/05/11 تعداد مشاهده: 1337
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر