کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318042 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امپراتوری XP در شُرف زوال

شرکت مایکروسافت اعلام کرد در پایان ماه جولای ۲۰۱۱ سهم ویندوز XP از تمام کاربران اینترنت در جهان به زیر ۵۰ درصد کاهش یافته است و در حقیقت سیستم عامل قدیمی و محبوب ، امروز کمتر از نیمی از کاربران را برای خود حفظ کرده است .

همچنین طبق آمار ارائه شده ، به طور کلی سهم ویندوز از سیستم عامل های در حال استفاده در جهان در حال کاهش است . بین ماههای ژوئیه و جولای ۲۰۱۱ ، کاربران ویندوز ۶۳ صدم درصد کمتر شده‌اند و این در حالی است که در همین فاصله زمانی مکینتاش ۲۲ صدم درصد و لینوکس ۳ صدم درصد رشد داشته اند . نکته قابل توجه رشد سهم سیستم عامل های گوشی های همراه بین کاربران اینترنت است .

operating_systems_july_2011

در پایان سال ۲۰۱۰ سهم ویندوز ۷ ، ۲۰ درصد از کل بازار اعلام شد و در پایان آپریل ۲۰۱۱ ویندوز ۷ مرز ۲۵ درصد را رد کرد و ماه گذشته نیز مایکروسافت اعلام کرد که در مدت ۲۱ ماه گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون “لایسنس ” ویندوز ۷ به فروش رفته است . این به این معنی است که مایکروسافت ماهانه تنها کمتر از ۲۰ میلیون ویندوز ۷ فروخته است .

اگرچه ویندوز ۷ رشد سریعی دارد ، اما XP همچنان مسلط بر بازار است و مایکروسافت با توجه به این موضوع  در پی جلب رضایت مشتریان خود است و نرم افزارهای عظیم خود را با پشتیبانی XP عرضه می‌کند .

در ۱۴ آپریل ۲۰۰۹ مایکروسافت تصمیم به پایان پشتیبانی XP و IE6 گرفت ، اما پیش بینی نمی‌کرد که این بازنشستگی تا ۸ آپریل ۲۰۱۴ به طول بیانجامد و با توجه به اینکه XP SP3 ، ۳ سال پشتیبانی شد ، با عرضه XP SP4 باید حداقل ۲ سال دیگر هم ویندوز XP پشتیبانی شود .

۳ ماه قبل ، حتی آژانس امنیت ملی ایالات متحده (NSA) هم به کاربران رایانه توصیه کرد که ویندوز ویستا یا ۷ را جایگزین ویندوز XP کنند . یا حداقل از نسخه  ۶۴ بیتی این ویندوز استفاده کنند .

باید دید سقوط امپراطوری این نسخه محبوب ویندوز چه زمانی است .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5782 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/05/13 تعداد مشاهده: 1287
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر