کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317556 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرويس ذخيرهسازی آنلاين گوگل

سرويس Google Drive يا همان Gdrive دو سال است بر سر زبان‌هاست و به طور حتم هنگام عرضه تغيير الگويي بزرگي در نحوه‌ استفاده كاربران از رايانه به وجود آورده و گوگل را يك گام به پايين كشاندن ويندوز از محيط رايانه‌هاي روميزي نزديك مي‌كند.

سرويس Gdrive اين پتانسيل را دارد تا جي‌ميل را كه دومين محصول محبوب گوگل پس از موتور جست‌وجوي Google.com است تحت‌الشعاع قرار دهد.

Gdrive در اصل يك سرويس ذخيره‌سازي آنلاين است كه در آن سرورهاي گوگل براي نگه‌داري تمامي محتواي هارد درايو كاربر ظرفيت كافي دارند.

Gdrive فايل‌ها و فولدرهاي كاربر در رايانه و اينترنت را همگام‌سازي مي كند و دسترسي به آنها در هر كجا و هر زمان و با استفاده از هر رايانه داراي امكان اتصال به شبكه را امكان پذير مي كند.

به علاوه اين سرويس با سرويس‌هاي ديگر گوگل يكپارچه شده تا ويرايش انواع اسناد مورد پشتيباني مانند صفحه گسترده و پرزنتيشن را از طريق Google Docs، ايميل را از طريق جي‌ميل يا تصاوير را از طريق آلبوم وب پيكاسا امكان‌پذير كند.
يك كاربر به‌عنوان مثال مي‌تواند كار برروي يك صفحه گسترده را در خانه آغاز كند و آن را از طريق دسترسي به رابط كاربري Gdrive در يك كافي‌نت ادامه دهد.

سرويس SkyDrive مايكروسافت 25 گيگابايت ذخيره‌سازي آنلاين رايگان فراهم مي‌كند اما به 50 مگابايت به ازاي هر فايل محدود است. سرويس آزمايشي بتاي پيشرفته‌تر اين شركت كه Live Mesh نام دارد با ظرفيت ذخيره‌سازي كم‌تري كه در حدود 5 گيگابايت است عرضه مي‌شود اما هوشمند‌تر است.

اين سرويس فايل‌ها را در رايانه، اينترنت و دستگاه‌هاي قابل حمل همگام سازي كرده و نسخه كلاينت آن به كاربران امكان مي‌دهد با استفاده از تلفن همراه مجهز به ويندوز موبايل به فايل‌هاي موجود در رايانه دسترسي يابد.
اپل هم وعده داد همگام‌ سازي مشابه فايل‌ها بين رايانه، موبايل و اينترنت را از طريق سرويس ابري MobileMe بين مكينتاش، رايانه‌هاي شخصي و آيفون برقرار كند اما اين امكان به علت مشكلات در حال تداوم ‌MobileMe به تاخير افتاده است.

منبع: ايسنا

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 58 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تاریخ خبر: 1387/11/03 تعداد مشاهده: 1311
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر