کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318042 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمک به پیدا کردن کودکان گمشده، هدف اولین نرم افزار اف بی ای

دفتر تحقيقات فدرال آمريکا روز جمعه اولين نرم افزار تلفن همراه خود را معرفي کرد: يک نرم افزار براي آيفون که به والديني که کودکان خود را گم کرده اند کمک مي کند آنها را پيدا کنند.

با استفاده از نرم افزار Child ID والدين مي توانند مشخصات فرزندان خود مانند تصوير، قد و وزن را ذخيره کنند. اين ايده کمک مي کند تا اطلاعات در جايي ذخيره شود تا به محض اينکه والدين از مفقود شدن کودکان خود مطلع شدند بتوانند مشخصات مربوطه را در اسرع وقت به افسر پليس اطلاع دهند.

نرم افزار Child ID در حال حاضر تنها بر روي آيفون قابل دسترس است. اما اف بي آي قصد دارد تا به زودي امکان پياده سازي آن را بر روي گوشي هاي هوشمند ديگر نيز فراهم کند.

اف بي آي در اطلاعيه خود در مورد اين برنامه گفته که هيچ کدام از اطلاعاتي را که کاربران وارد يا ذخيره مي کنند، بايگاني نمي کند. به عبارت ديگر اطلاعات فقط بر روي تلفن همراه شما ذخيره مي شود، مگر اينکه آنها را براي مقامات ايميل کنيد. اف بي آي براي گسترش هر چه بيشتر اين نرم افزار در حال مذاکره با انجمن مربيان فوتبال آمريکايي است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5801 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/05/16 تعداد مشاهده: 1663
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر