کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318042 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه تبلت اندرویدی با برند معروف پیر کاردین

این‌روزها آنقدر تبلت‌های اندرویدی از شرکت‌های الکترونیکی کمتر شناخته شده به بازار عرضه می‌شوند که اصلا متعجب نمی‌شویم وقتی یک شرکت که به عرضه پوشاک مشهور است اقدام به عرضه محصول تبلت خود به بازار می‌کند.

شرکت پیر کاردین که در دنیای مد و به اصطلاح فشن برای خود برند معتبری به حساب می‌آید تبلت ۷ اینچی اندرویدی خود را تحت عنوان اولین طراح تبلت پی‌سی در بریتانیا و با ظاهری جذاب، بسته‌بندی جذابتر و مانند همیشه همراه با لوگوی متالیک پیر کاردین عرضه کرده است.

البته این تبلت با نام تجاری PC-7006 اولین محصول برند پیر کاردین در بازار محصولات الکترونیک نیست و پیر کاردین حضور خود را با عرضه دو تبلت ۷ اینچی PC729 و ۸٫۹ اینچی PC819 در بازار آغاز کرده بود.

دو تبلت پیشین این شرکت به سیستم عامل ویندوز ۷ و پردازنده VIA C7-M مجهز بودند که شارژ باطری آنها تنها ۲٫۵ ساعت عمر داشت اما تبلت جدید این شرکت با پردازنده  یک گیگاهرتزی Cortex A8 سامسونگ به نظر حضور بهتری خواهد داشت.

pierre-cardin-Tablet-PC7006

ظاهرا و بر خلاف انتظار به جای سیستم عامل اندروید بالای نسخه ۳ این تبلت از اندروید ۲٫۲ فرویو بهره می‌برد و به ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا ۱۶ گیگابایت توسط درگاه میکرواس‌دی مجهز است.

دقت صفحه نمایش این تبلت ۸۰۰ x 480 پیکسل بوده و ابعاد آن ۱۹٫۵ x 12.3 x 1.4  سانتیمتر است و تنها ۵۲۰ گرم وزن دارد.

اگر لوگوی پیر کاردین این تبلت را به کنار بگذاریم هیچ برتری خاصی نسبت به سایر تبلت‌های موجود در بازار ندارد و اگر لوگوی پیر کاردین این تبلت برای شما مهم است باید به فکر تامین قیمت ۴۴۷ دلاری آن نیز باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5825 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/05/18 تعداد مشاهده: 1790
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر