کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318042 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزارهای آنتی ویروس نفوذپذیرند

يکي از محققان گوگل در کنفرانس کلاه سياه با گرفتن انگشت اتهام خود به سوي نفوذپذيري آنتي ويروسها اظهار داشت که هکرها به راحتي مي توانند وارد اين نرم افزارها شوند.

در طول کنفرانس کلاه سياه در لاس وگاس، تاويس اورمندي، محقق گوگل اعلام کرد که موفق به کشف يک نفوذپذيري وخيم در نسخه 9.5 آنتي ويروس شرکت امنتيت انفورماتيکي "سوفوس" شده است.

به گفته اين محقق، سيستم پنهان سازي در اين آنتي ويروس به راحتي نفوذپذير و مکانيزم امضاي اين نرم افزار بسيار ضعيف است. اين نقاط ضعف به برنامه هاي مخرب اجازه مي دهد که توسط آنتي ويروس شناسايي نشوند.

اين محقق در بررسيهاي خود نشان داد که اغلب توليدکنندگان آنتي ويروسها نرم افزارهاي خود را به روشي توسعه مي دهند که بتوانند تعداد بسياري از آلودگيهاي ويروسي را شناسايي کنند اما به کيفيت و امنيت خود نرم افزار توجه چنداني نمي کنند.

درحقيقت مزيت آنتي ويروس خوب تنها شناسايي تعداد بيشتري از ويروسها نيست بلکه بايد بتواند از خود نيز در برابر نفوذ برنامه هاي مخرب دفاع کند.

اين هکر خوب با استفاده از روش مهندسي وارونه در اين آنتي ويروس سوفوس کشف کرد که اين خانه نرم افزاري از يک سيستم پنهان سازي 64 بيت استفاده مي کند که نسبت به سيستم پنهان سازي 256 بيتي که در ساير آنتي ويروسها وجود دارد ايمني کمتري دارد.

همچنين کليد پنهان سازي اطلاعات در اين نرم افزار در داخل يک فايل ذخيره مي شوند و بنابراين هکرها به راحتي مي توانند اين کليد را پيدا کرده و به آنتي ويروس نفوذ کنند.

پس از اين اظهارات، سوفوس به کاربران خود اطمينان داد که آلگوريتم پنهان سازي که در اين آنتي ويروس به کار رفته است تنها در تعداد کمي از موارد استفاده شده و در فاز خروج است. در مورد ساير نفوذپذيريهاي شناسايي شده نيز، اين شرکت به زودي يک نرم افزار بروز رساني شده را ارائه مي کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5831 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/05/19 تعداد مشاهده: 1372
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر