کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318044 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

"سس محرمانه" راز موفقیت اپل، غول فن‌آوری جهان

به گفته بنيانگذار اپل، موفقيت اپل از زماني در روندي صعودي قرار گرفت که برنامه‌ريزي‌هاي استراتژيک خود را تغيير داد.

اپل حالا بر اساس نياز کاربران و تقاضاي موجود در بازار برنامه‌ريزي نمي‌کند بلكه براي کاربران جهان نيازهاي جديد تعريف مي‌کند.

به گفته استيو جابز - بنيانگذار اپل - استراتژي‌هاي اپل و "سس محرمانه‌يي" که کمپاني بر اساس آن اداره مي‌شود، از عوامل اصلي اين موفقيت فزاينده‌اند.

"سس محرمانه" همان منشاء طراحي‌هاي بي‌نظير و هوش‌رباي محصولات اپل است که استيو جابز از آن با عنوان "هنر و تکنولوژي ليبرال" ياد مي‌کند.

آي‌فون، گوشي هوشمند اين کمپاني و آي‌پد، تبلت جادويي استيو جابز که پيش‌بيني مي‌شود فروش آن تا پايان سال 2011 به 44 ميليون دستگاه برسد، نشان داد که چگونه اين کمپاني مي‌تواند محصولاتي انقلابي به جهان عرضه کند و در چشم‌ برهم‌زدني همه دنيا را وسوسه کند که يکي از آن‌ها را تهيه کنند.

گذشته از اين، آن‌طور که برايان مارشال، تحليلگر اقتصاد تکنولوژي، به خبرگزاري آسوشيتد پرس گفته است: "اپل سودي به سرمايه‌گذاران خود مي‌دهد که پيش از اين هرگز ديده نشده بود."

اما چرا رقابت با اپل تقريبا غيرممکن است؟ بن باجارين، تحليلگر دنياي فن‌آوري در مجله تايم مي‌نويسد:«اپل در واقع متشکل از چهار کمپاني مستقل است: بخش نرم‌افزار، بخش سخت‌افزار، بخش خدماتي و بخش خرده‌فروشي از طريق اپل استور. اکثر کمپاني‌هاي تکنولوژيک حداکثر مي‌توانند در يک يا دو بخش از آن‌ها موفق عمل کنند، در حالي که در اپل هر چهار بخش به‌طور هارمونيک مشغول کارند.»

رشد اپل با رشد کمپاني‌هاي نفتي قابل مقايسه نيست؛ اپل مانند اگزون موبيل وابسته به بهاي نفت و اکتشاف ميادين جديد نفتي نيست. آن‌چه اين کمپاني را به اين‌جا رسانده، فقط و فقط نوآوري‌هاي تکنولوژيک است و ساخت ابزارهايي که مردم براي داشتنش به هر دري مي‌زنند؛ فارغ از اين‌که جهان گرفتار رکود اقتصادي باشد يا نه، اپل مشتري‌هاي خاص خود را در سراسر جهان خواهد داشت. مشتري‌هايي چنان پر و پا قرص که اپل را به جايگاه «ثروتمندترين کمپاني موجود در جهان» رسانده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5901 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/05/27 تعداد مشاهده: 1527
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر