کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751205820 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318044 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت اچ. پی از بازار رایانه های شخصی خارج شد


شرکت "اچ. پي" که بزرگترين توليدکننده رايانه در دنيا است اعلام کرد که آماده است تا از بازار توليد رايانه هاي شخصي خارج شود.


شرکت "اچ. پي" (هيولت- پاکارد) که در سال 1935 تاسيس شد درحال حاضر بزرگترين توليدکننده رايانه در دنيا است.

با اين وجود، اين شرکت اعلام کرده است که قصد دارد بخش توليد رايانه هاي شخصي خود را متوقف و بر روي بخشهاي ديگري تمرکز کند.

يکي از برنامه هاي جديد "اچ. پي" خريد شرکت Autonomy است. هيولت- پاکارد قصد دارد اين شرکت انگليسي توليدکننده نرم افزار را به قيمت حدود 10 ميليارد دلار خريداري کند.

"لئو آپوتکر"، رئيس هيئت مديره "اچ. پي"، ضمن اعلام خبر خروج اين شرکت از بخش رايانه هاي شخصي اظهار داشت که عليرغم درآمد 120 ميليارد دلاري اين شرکت از بخش رايانه ها، سود بخش توليد رايانه ها نسبتاً پايين است و به همين علت "هيولت- پاکارد" قصد دارد به صورت تخصصي در توسعه نرم افزار و سرويسهاي برپايه "ابرهاي محاسباتي" شرکت کند.

همچنين، "اچ. پي" با اين تصميم جديد در تلاش است تا از بخش توليد رايانه هاي روميزي و قابل حمل وارد بخش توليد تبلتها شود. به اعتقاد اين شرکت، بخش رايانه هاي شخصي رو به زوال رفته است.

پس از اعلام خبر شوکه کننده اين خروج، سهام اين شرکت در بورس وال استريت به حالت تعليق در آمد و پس از بازگشايي دوباره، با 5.7 درصد کاهش عرضه شد.

در حقيقت به نظر مي رسد که سهامداران بورس وال استريت موفق به درک اين تصميم جديد نشده اند. درحقيقت، "اچ. پي" بزرگترين توليد کننده جهاني رايانه هاي شخصي است و سود خالص اين شرکت در سه ماهه سوم 2011 با يک افزايش 9 درصدي نسبت به سال قبل به 1.9 ميليارد دلار رسيد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5925 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/05/30 تعداد مشاهده: 1524
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر