کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318045 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه سرعت وردپرس‌مان را چندین برابر کنیم؟

بسياري از وب‌سايت‌هاي ايراني به واسطه‌ي کندي سرعت‌شان رنجي را بر کاربر تحميل مي‌کنند؛ کاربري که حتما مي‌دانيد در آخرين آمارها مشخص شد که تعداد زيادي از آن‌ها به صورت دايل آپ از اينترنت استفاده مي‌كنند.

به نظر مي‌رسد که توجه به اين موضوع و يافتن راه حلي براي آن امري اجتناب‌ناپذير براي صاحبان وب‌سايت‌ها باشد. براي انجام اين کار مي‌توان مراحل زير را دنبال کرد.

مرحله اول: دانلود و فعال کردن WP Minify

در قسمت افزودن افزونه‌ها، WP Minify را بجوييد و نصب کنيد. وقتي که آن را فعال کرديد از بخش تنظيمات، WP Minify را برگزينيد. اطمينان يابيد که همه بخش‌هاي CSS، جاوا اسکريپت و HTML Minification تيک‌دار شده و فعال هستند.

مرحله دوم: دانلود و فعال کردن W3 Total Cache

پس از اينکه افزونه را فعال کرديد، بخشي جديد به نام Performance در انتهاي پنل سمت راست ظاهر مي‌شود. به جز CDN و Minify باقي بخش‌ها را فعال کنيد؛ چرا که اولا اکانت CDN نداريد و دوما WP Minify به مراتب بهتر از بخش Minify توتال کش کار مي‌کند؛ هم به تجربه و هم به توصيه صاحب‌نظران.

در قسمت Page Cache دقت کنيد که گزينه‌هاي Cache home page و Cache feeds تيک‌دار باشند. در بخش Browser Cache گزينه‌هايي مانند Expires Header و Etags و غيره را مي‌بينيد، تمام آن‌ها را تيک‌دار کنيد. با انجام هر تغييري بر روي افزونه‌هاي وردپرس، W3 Total Cache از شما مي‌خواهد که کش را خالي کنيد.

مرحله سوم: دانلود و فعال کردن WP Smush.it

با فعال کردن اين افزونه از اين پس عکس‌هاي آپلود شده‌ي شما بهينه مي‌شوند. البته براي اينکه عکس‌هاي آپلود شده پيش از نصب اين افزونه را نيز بهينه سازيد، پس از انتخاب تصاوير برروي !Smush.it now در بخش کتابخانه کليک کنيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 5973 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/06/06 تعداد مشاهده: 1556
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر