کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317908 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانشنامه گوگل به صد هزار صفحه رسيد!

سرويس Knol گوگل كه مخفف عبارت واحد دانش است، در ماه ژوييه 2008 راه‌اندازي شده و رقيب مستقيم دايره‌المعارف آنلاين ويكي‌پديا محسوب مي‌شود.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوري اطلاعات ايران،از سايت ايسنا،اين سرويس كه تنها شش ماه از زمان راه‌اندازي شدنش مي‌گذرد در مقايسه با بيش از 2 ميليون صفحه محتواي ويكي پديا هنوز كوچك به شمار مي‌رود. البته لازم به ذكر است كه تقريبا دو سال زمان برده تا ويكي پديا به اين شمار صفحه برسد.

ويكي‌پديا از سال 2005 رشد مداومي داشته كه به 500 هزار مقاله در سال مي‌رسد و گوگل تنها در صورتي مي‌تواند به اين نرخ رشد برسد كه بتواند نتايج knol را در نتايج جست‌وجو نشان دهد.

سرويس Google Knol به هشت زبان از جمله انگليسي، فرانسوي، آلماني، اسپانيايي و عربي موجود است و از سوي كاربران در 197 كشور بازديد مي‌شود.

اين دايره‌المعارف آنلاين برخلاف ويكي پديا كه به مشاركت كنندگان در ويرايش مقالات اجازه مي‌دهد صفحات آن را تغيير دهند و مقالات ارسال شده به اين سايت را تصحيح و ويرايش كنند از كاربران دعوت مي‌كند مقالات خود را در Knol بنويسند؛ همچنين عكس نويسنده در كنار مقاله‌اش در knol نمايش داده مي‌شود و مسووليت نوشته‌ها نيز با نويسنده است.

منبع: iritn.com

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 60 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تاریخ خبر: 1387/11/03 تعداد مشاهده: 1367
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

عرفان کمایی 1397/11/11 22:03
عالی