کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به برخی از ویژگی‌های مادربورد‌های Z68 ایسوس

Asus-P8Z68-V-Pro-Diagram-KitGuru.jpg

ايسوس در هر سري از محصولاتش فن‌اوري‌ها و امکانات جديدي را براي کاربران در نظر مي‌گيرد، در سري جديد مادربورد‌هاي خود که بر‌اساس چيپ‌ست Z68 توليد شده است يکي از مهم‌ترين فن‌آوري‌هايي که ايسوس در مدل‌هاي مختلفي از مادربورد‌هاي سري جديد Z68 خود به کاربر عرضه کرده است، فناوري DIGI+ VRM است.


ممکن است در بعضي تبليغات شرکت ايسوس اين عبارت را ديده باشيد که نوشته شده است Dual Intelligent Processors 2 with DIGI+ VRM؛ به طور کلي در محصولاتي که علاوه بر فن‌آوري DIGI+ VRM از دو چيپ‌ست مديريت‌کننده توآن (Energy Processing Unit) و چيپ‌ست مديريت فرکآنس (TurboV Processing Unit) استفاده شده باشد اين عبارت استفاده مي‌شود.

يعني در اين محصولات شما مي‌توانيد علاوه بر استفاده از اين فن‌آوري اختصاصي از امکآنات پيشرفته جديد اين دو چيپ‌ست براي دست‌يابي به حداکثر کارايي و حداقل مصرف انرژي بهره ببريد که اين موضوع از اهميت بسزايي در ماندگاري و ثبات سيستم برخوردار است.

حال DIGI+ VRM در اين ميان چه وظيفه‌اي را برعهده دارد؟ در بيان ساده DIGI+ VRM نسل جديد از فن‌آوري مديريت فاز‌هاي مدار رگولاتور ديجيتال است که در محصولات نمونه تا به حال به کار نرفته است. در اين فن‌آوري ايسوس با تعبيه يک چيپ‌ست پيشرفته (اين چيپ‌ست امکان پشتيباني از فن‌آوري DIGI+ VRM و EPU را به مادربورد مي‌دهد) که مي‌تواند به راحتي سيگنال‌هاي ديجيتال خروجي از پردازنده را دريافت و آن را به مدار رگولاتور انتقال دهد باعث حذف تاخير زمان تبديل سيگنال‌هاي آنالوگ به ديجيتال شده است.

علاوه بر اين در اين فن‌آوري جديد از دو درايو اختصاصي براي هر فاز و دو MOS نوع Low و High استفاده شده است، که اين موضوع علاوه بر کاهش بار برروي يک MOS و کاهش دماي مدار رگولاتور باعث ارائه ولتاژي دقيق‌تر و با کمترين ميزان تاخير به پردازنده مي‌شود.

با وجود اين ويژگي در هنگام اورکلاکينگ، پردازنده هيچگاه به علت تاخير در تامين توآن مورد نياز هسته‌هاي خود و هم‌چنين بالا رفتن دماي مدار رگولاتور دچار اختلال نمي‌شود. علاوه بر اين موارد DIGI+ VRM اين امکان را دارد که با تشخيص دماي فاز‌هاي مدار رگولاتور، توازني را در فاز‌ها ايجاد کند تا دماي بعضي از فاز‌هاي مدار رگولاتور بر‌ اثر پردازش‌هاي سنگين بيش از حد بالا رفته و علاوه بر کاهش کارايي، بعد از مدتي مادربورد دچار مشکل شود.

هم‌چنين در مادربوردهاي ايسوس با ساختاري جذاب استفاده شده و آن هم بايوس UEFI است که با وجود آن کاربر مي‌تواند با استفاده از ماوس به راحتي به مديريت بخش‌ها و تنظيمات بپردازد بدون آن که نيازي به صفحه‌کليد داشته باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6029 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/06/14 تعداد مشاهده: 1395
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر