کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعرفه های اعلامی زیان ناشی از حذف کدبین شهری را پوشش نمی دهد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تعرفه های پیشنهادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای یکسان سازی تعرفه مکالمات تلفن ثابت در دو بخش داخل و بین استانی را ناکافی دانست و تصریح کرد: اعداد اعلامی در رسانه ها زیان ناشی از حذف کد بین شهری درون استانی را پوشش نمی دهد.

مهندس صابر فیضی -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) با بیان این مطلب گفت: آخرین بسته تعرفه پیشنهادی شرکت مخابرات ایران برای محاسبه و جبران خسارت ناشی از فلت کردن تعرفه ها اوائل سال ۸۹ به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شورای رقابت ارائه شد که در پی مباحث مطرح شده میان سازمان و شورای رقابت به سرانجامی نرسید.

به گفته وی در حال حاضر کلیه اطلاعات لازم شامل تعرفه موثر، قیمت تمام شده و داده های ترافیکی و تحلیل های کارشناسی بررسی نتایج اعمال تعرفه های اعلام شده به شورای رقابت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعداد و ارقام اعلامی زیان ناشی از حذف کد بین شهری را پوشش نمی دهد و برای شرکت مخابرات ایران قابل پذیرش نیست.

صابر فیضی تعرفه موثر فعلی برای هر دقیقه مکالمه شهری را ۲۸ ریال و برای هر دقیقه مکالمه بین شهری و بین استانی را با احتساب ترافیک فعلی شبکه ۳۲۰ ریال اعلام کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آخرین بسته تعرفه پیشنهادی شرکت مخابرات ایران به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که در اوائل سال ۸۹ و براساس داده های ترافیکی سال ۸۸ مشترکین این شرکت تهیه شده بود هزینه تمام شده موثر هر پالس براساس هزینه تمام شده، ۱۰۷ ریال محاسبه شده است.

به گفته وی با وجود گذشت حدود ۱۶ ماه از این محاسبه و با توجه به افزایش بهره وری در شرکت، این هزینه تمام شده تغییری نکرده و هزینه تمام شده فعلی هر پالس نیز حدودا ۱۰۷ ریال می باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6033 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: TCT تاریخ خبر: 1390/06/14 تعداد مشاهده: 1353
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر