کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل: بنیان اندروید از ما الهام گرفته شده است

در حالی که این روزها سیب گاز زده در حال مبارزه سرسختانه با شرکت اچ‌تی‌سی بر سر نقض حقوق مالکیت معنوی و کپی‌رایت است، این شرکت در ادعایی جدید اعلام کرده است که چون اندی رابین مغز متفکر اندروید در دهه ۹۰ و درست در زمانی که اپل در حال کار بر روی یک فناوری اختصاصی بوده، در این شرکت مشغول به فعالیت بوده است و این موضوع امکان دارد که وی در هنگام خلق سیستم عامل اندروید حقوق معنوی اپل را نادیده گرفته باشد.

اگر چه این اختراع در سال ۱۹۹۴ به ثبت رسیده (زمانی که هنوز آیفون، آی‌پاد و صورت کلی IOS وجود نداشته است) و بنا بر ادعای اپل، اندی رابین به عنوان مهندس فنی در حال کار بر روی ثبت این اختراع بوده است اما اپل مدعی شده که این فناوری به طور مستقیم به دانش امروزی فناوری پردازش داده‌ها مربوط می‌شود.

در صورتی که ادعای اپل مورد تایید قرار بگیرد و گوگل در این پروانه ثبت اختراع مقصر شناخته شود نیاز به تغییرات بسیار وسیعی در سیستم عامل اندروید و حتی شاید هسته آن داشته باشد.

بیانیه رسمی شرکت اپل در این مورد به شرح ذیل است:

ما سوابق اندروید و آقای رابین را بررسی کردیم و ایشان کار در شرکت اپل را از سال ۱۹۹۰ به عنوان یک مهندس سطح پایین آغاز کرده و به صورت مستقیم به گزارش‌ها و پرونده‌های ثبت اختراع اپل دسترسی داشته است.

این موضوع به او اجازه بررسی کامل اختراعات ثبت شده اپل را می‌داد و بنابراین برای ما جای تعجب ندارد که پلتفرم اندروید از روش اختصاصی ما در استفاده از انعطاف‌پذیری طراحی سیستم عامل و کنترل و ارتقاء  گرافیک سیستم عامل بهره برده باشد و این یکی از موارد شکایت ما بر علیه شرکت اچ‌تی‌سی است.

گویا شرکت اپل تاکنون شواهد فراوانی در اثبات ادعای خود در این خصوص و نقض حقوق مالکیت معنوی اختراع خود توسط شرکت اچ‌تی‌سی در پلتفرم اندروید ارائه کرده است.

البته در این پرونده چون اندی رابین هیچگاه کارمند رسمی شرکت اچ‌تی‌سی نبوده است اپل می‌تواند به راحتی این موضوع را به گوگل ارتباط دهد و با این ادعا که این تخلف مربوط به اندروید است، تخلف گوگل و رابین را در این مورد اثبات کند.

البته فعلا گوگل نیز سرگرم جدال با اوراکل بر سر حقوق جاوا است که اندی رابین آن را نادیده گرفته است و علیرغم اینکه همه چیز با یک پرداخت مالی حل می‌شود گویا گوگل قصد ندارد سرکیسه را شل کرده و همچنان به حضور در جلسات دادرسی ادامه می‌دهد.

نهایتا باید گفت آن چیزی که روشن است این است که گویا موفقیت اندروید باعث شده تا دشمنان بسیاری برای آن درست شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6034 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/06/14 تعداد مشاهده: 1382
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر