کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ای‌میل خوان چیست؟

گاهي پيش مي‌آيد که براي اتصال به حساب اي‌ميل‌ قادر به استفاده از مرورگرتان نيستيد، يا اصلا مي‌خواهيد نامه‌هايتان را تحت يک نرم‌افزار مجزا مديريت کنيد که براي اين هدف اي‌ميل‌خوان بهترين ابزار ممکن است.

يک اي‌ميل‌خوان (email reader) يا مشتري اي‌ميل (email client) يا رسمي‌تر آن مرورگر اي‌ميل (MUA) برنامه‌اي کامپيوتري براي مديريت اي‌ميل است.

IMAP و POP3 که در مرورگرهاي اي‌ميل از آن‌ها ياد مي‌شود، از خانواده پروتکل‌هاي اينترنتي ولي براي دستيابي به اي‌ميل هستند.

POP3 هميشه همه اي‌ميل‌هاي جديد را برروي سيستم‌تان ذخيره مي‌کند ولي در IMAP تا زماني که شما درخواستي نکنيد، چيزي ذخيره نخواهد شد.

هم‌چنين POP3 تمام اي‌ميل‌ها را در پوشه‌اي به نام Inbox دانلود مي‌کند، در حالي که IMAP ساختار پوشه شما را در پوشه اصلي نگهداري مي‌کند.

زماني POP3 براي شما مفيد خواهد بود که تنها به اي‌ميل‌تان از يک کامپيوتر دسترسي داشته باشيد ولي IMAP به شما اين اجازه را مي‌دهد که اي‌ميل‌ها را در يک کامپيوتر شخصي در خانه يا يک ايستگاه کاري (WorkStation) در اداره يا يک کامپيوتر نوت بوک در حين سفر بدون نياز به انتقال پيغام يا انتقال فايل‌ها بين اين کامپيوترها، مديريت کنيد.

با کمک POP3 اي‌ميل‌هايتان به طور خودکار از روي سرور پاک خواهند شد در حالي که در IMAP تا زمانيکه شما مشخص نکنيد، فايلي حذف نخواهد شد و همه فايل‌ها برروي سرور نگهداري خواهد شد.

پيشنهاد مي‌شود که با توجه به برتري‌هايي که IMAP دارد، از اين نوع پروتکل هنگام تنظيم مرورگر اي‌ميل‌تان استفاده کنيد، ضمنا، اگر از Gmail استفاده مي‌کنيد؛ آدرس براي نوع IMAP مي‌شود: imap.gmail.com و آدرس براي نوع POP3 مي‌شود: pop.gmail.com.

براي فعال کردن IMAP بايد به حساب جي‌ميل تان متصل شويد، گوشه بالا و سمت راست صفحه جي‌ميل‌تان برروي settings کليک کنيد. حالا برروي Forwarding and POP/IMAP کليک کنيد و سپس Enable IMAP را فعال کنيد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6035 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/06/15 تعداد مشاهده: 1268
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر