کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارایه رایگان فیلترینگ خانگی

معاون شورای عالی اطلاع رسانی با بیان اینکه بر اساس در خواست کاربران نرم افزار فیلترینگ ارتقاء پیدا می کند، اعلام کرد: ارتقاء این نسخه از فیلترینگ خانگی با تحول اساسی همراه خواهد بود.

بهروز مینایی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نسخه فعلی نرم افزار خانگی موجود بر سایت شورای اطلاع رسانی،نسخه ویرایش شده است، اظهار داشت: تا کنون استقبال خوبی از سوی کاربران در خصوص استفاده از این نسخه فلیترینگ صورت گرفته است.
وی گفت: این نسخه به صورت رایگان در سایت شورای عالی اطلاع رسانی موجود و همه کاربران می توانند بدون هیچ محدودیتی این نرم افزار را دانلود کنند.
مینایی با بیان اینکه عرضه نسخه دوم نرم افزار فیلترینگ خانگی با هدف فرهنگ‌سازی درباره استفاده صحیح از اینترنت در خانواده‌ها ارائه شده گفت: ویرایش دوم این نرم افزار با تصحیح اشکالات نسخه اول بارگذاری در سایت شورای عالی اطلاع رسانی است.
وی با بیان اینکه باتوجه به نیاز کابران این نسخه از نرم افزاز ارتقاء می یابد، اعلام کرد: در حال تمرکز شورا بر روی ارائه فیلترینگ اداری است تا هر چه زودتر نوشته و ارائه شود.
معاون شورایعالی اطلاع رسانی از تنظیم اسناد فراخوان فیلترینگ اداری توسط شورا خبر داد و اعلام کرد: به زودی این فراخوان برگزار می شود.
مینایی با تاکید بر لزوم وجود فیلترینگ اداری در سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی اظهار داشت: قرار بود این نسخه فیلترینگ توسط شورا و همکاری برخی دیگر نهادها نوشته شود که در شرایط حاضر تهیه و تدوین این نسخه تنها در اختیار شورای عالی اطلاع رسانی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه شورای عالی اطلاع رسانی به تنهایی اسناد فراخوان را تهیه و تنظیم می کند، ادامه داد: اما در این راستا از نظرات و پیشنهادات سایر شرکت ها استقبال می کند و با هماهنگی سایر نهادها این نسخه از فیلترینگ را طراحی می کند.
وی خاطر نشان کرد: قرار شده است این نسخه فیلتریگ توسط یک نهاد نوشنه شود و در اختیار سایر نهادهای دیگر قرار گیرد.
فیلتـرینگ اینترنتی یافیلتـرینگ، عبارت است از محدود کردن دسترسی کاربران اینترنت به وب‌گاه‌ها و خدمات اینترنتی که از دیدگاه متولیان فرهنگی و سیاسی هر کشور برای مصرف عموم مناسب نیست، اعمال فیلتـر به وسیله ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی انجام می‌شود ولی تعیین سطح، مصادیق و سیاست‌های فیلتـرینگ با حکومت‌هاست.
کشورهای بلاروس، میانمار، چین، کوبا، مصر، ایران، کره شمالی، عربستان، سوریه، تونس، ترکمنستان، ازبکستان، و ویتنام از بزرگ‌ترین فیلتـر کنندگان اینترنت در جهان هستند.
نرم افزار فیلترینگ خانگی با هدف پالایش سطح دسترسی کودکان به اینترنت طراحی و گفته شده که برای طراحی و عرضه آن 80 میلیون تومان هزینه شده است.
در اکثر کشورها این نرم افزار بر روی رایانه خانگی افراد نصب می شود و در کشور ما نیز فیلترینگ خانگی براساس ارزش های فرهنگی، اخلاقی و بومی کشور توسط متخصصان داخلی بخش خصوصی تهیه شده است. تشخیص خودکار و هوشمند نسبت به تصاویر از جمله ویژگی های بارز این نرم افزار است که مقطع سنی خاصی را شامل نمی شود.
همچنین اجزای این برنامه از دید والدین، تعریف فرزندان، امکان انتخاب محدوده سنی برای فرزندان، کنترل تصاویر با استفاده از روش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان تعیین زمان استفاده، امکان تغییر پیام‌ها توسط والدین، ارائه گزارشات، امکان اعمال تنظیمات دلخواه و تغییر رمز عبور اصلی است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6040 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1390/06/15 تعداد مشاهده: 1817
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر