کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318045 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فراخوان نوکیا برای ملودی جدیدش

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

نوکیا از علاقه مندان برای ساخت ملودی جدیدش دعوت میکند.


نوکیا در یک فراخوان جهانی مردم را برای خلق و ساختن نسخه جدید زنگ نمادین خود به رقابت دعوت کرد. زنگهای ثبت شده توسط کاربران شنیده و رأی داده و در وبسایت http://nokiatune.audiodraft.com. ارائه میشوند.

زنگ فعلی معروف نوکیا از اثر Grand Vals توسط اسپانیارد فرانسیسکو تارگا ( 1852 تا 1909) الهام گرفته شده و برای اولین بار در سال 1994 به عنوان زنگ نوکیا در گوشیهای سری 2100 نوکیا معرفی شد. از همان ابتدا، زنگ نوکیا فراوانترین قطعه موسیقی پخششده در دنیا شده و به عنوان آهنگ پیشفرض در میلیونها گوشی نوکیا به کار رفته است. زنگ نوکیا روزانه بیش از یک میلیارد بار شنیده میشود.

با نغمه پرداز درون خود همساز شوید
نوکیا با همکاری AudioDraft، کارشناسان جهانی در امر به فراخوان گذاری قطعات ملودیک جدید، به دنبال زنگ جدید، پرمعنی، اصیل و خلاقانه و همین طور متمایز نوکیا است. شرکتکنندگان تشویق میشوند تا آهنگهای جدید و قدیم نوکیا را تجربه کنند و همچنین میتوانند بخشها، صداها و تنظیمات موسیقی مخصوص خود را خلق کنند. این زنگ حداکثر باید 30 ثانیه باشد و مهلت ثبت آثار نهایتا تا 2 اکتبر 2011 است.

مرحله نهایی
5 قطعه از زنگهایی که به آنها بیشتر رای مثبت داده شده باشند به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد. 5 فینالیست بعدی توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد و در نهایت قطعه برنده از میان 10 قطعهای که به مرحله نهایی رسیده انتخاب میشود. هیئت داوران شامل شناخته شدهترین افراد در صنعت صوت برای برندهای تجاری است مانند: کای برونر، یکی از موسسان آکادمی صدا، جولیان تِرِژر، مشهور برای مکالمات TED و خالق اثر Sound Business؛ و مارک دوینگ، ریاست ارتباطات بازاریابی و برند شرکت SoundCloud. نایب رییس ارشد طراحی نوکیا، مارکو آتیساری نیز هفتمین عضو هئیت داوری است.

جوایز
قطعه برنده در گوشیهای منتخب در محصولات سال 2012 در حدود 100 میلیون گوشی استفاده میشود. علاوه بر این، زنگ برنده در فروشگاه Ovi Store و سپس در وبسایت BrandBook نوکیا در دسترس قرار خواهد گرفت. افزون بر اینها، به برنده یک جایزه 10 هزار دلاری نیز اعطا خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6041 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1390/06/15 تعداد مشاهده: 1346
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر