کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318045 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جان سخت‌ترین تلفن همراه عرضه شد

شرکت سونیم موفق به تولید تلفن همراهی شده است که رکورد سرسخت ترین تلفن همراه موجود در جهان هستی را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرده است.

این دستگاه که دارای نام تجاری  Sonim XP3300 Force است قادر است سقوط از ارتفاع ۲۵٫۲۹ متری را بدون هیچ گونه آسیبی تحمل کند.

این تلفن همراه که به تازگی قابلیت نسل سومی را هم به خود اضافه کرده و XP5300 Force 3G نام گرفته است دارای ویژگی‌های باورناپذیری است.

Force 3G از ۳ باند مخابراتی UMTS پشتیبانی می‌کند  و دارای باطری با ظرفیت ۱۹۵۰mAh است که دارای مدت زمان مکالمه ۲۲ ساعت و مدت زمان باورنکردنی ۱۵۰۰ ساعت آماده به کار است.

این جان سخت همراه دارای صفحه نمایش ۲ اینچی QVGA با پوشش گوریلا گلاس ضد خش است که به همراه قابلیت‌هایی همچون نویز گیر صدا ،راه یاب ماهواره ای ،بلوتوث ،پشتیبانی از جاوا ،اسلات کارت حافظ تا ۳۲ گیگابایت ،رادیوی FM و دوربین ۲ مگاپیکسلی عرضه شده است.

در ضمن این تلفن همراه دارای گواهی IP68 است که به معنای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نیز است و سیستم عامل آن نیز ناشناخته و  MediaTek MT6235 platform است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6054 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/06/16 تعداد مشاهده: 1756
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر