کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه‌اندازی ای‌میل ملی نیازمند یاری رسانه‌ی ملی

فرهنگ‌سازي استفاده از خدمات داخلي كشور مخصوصا حوزه فن‌آوري اطلاعات نيازمند ياري و مساعدت صدا و سيماست.

محمدرضا صباغ - كارشناس تجارت الكترونيكي -با اشاره به اين‌كه اي‌ميل ملي براي كشوري كه تجهيزات و پشتيباني آن در خارج از كشور انجام مي‌شود، يك دستاورد است، اظهار كرد: شايد در حال حاضر موضوع اي‌ميلي واحد براي مرزهاي يك كشور چندان مورد توجه افراد و فعالان شبكه‌هاي ارتباطي و زيرساختي كشورهاي ديگر نباشد اما براي كشوري مثل ايران كه اكثر تراكنش‌هاي الكترونيكي آن بر بستر وب و با پشتيباني كشورهاي خارجي انجام مي‌شود، يك دستاورد است.

اين كارشناس خاطرنشان كرد: هرچند در حال حاضر جا انداختن اي‌ميل ملي كار چندان ساد‌ه‌اي نيست زيرا سرورهاي اختصاصي و سايت‌هاي ابرقدرتي در حوزه سرويس‌دهي اي‌ميل وجود دارد اما خوب است هرچه زودتر فرهنگ آن را جا بيندازيم چراكه هر زمان جلوي ضرر گرفته شود، سود است.

او درباره راهكارهاي پيشنهادي در اين زمينه تاكيد كرد: وجود برخي شرايط و پيشينه‌ها موجب مي‌شود جا انداختن اي‌ميل ملي به خوبي و بدون دردسر انجام شود.

وي افزود: ‌برقراري امنيت بسترهاي ارتباطي يكي از مهم‌ترين پيش‌نيازها به حساب مي‌آيد تا به‌صورت نسبتا كامل محقق نشود و اين اطمينان در مردم به وجود نيايد كه اي‌ميل ملي امن است،‌ رغبتي را به دنبال نخواهد داشت.

صباغ با تاكيد بر اين‌كه وجود برخي تبليغات شهري و تلويزيوني در حوزه فن‌آوري اطلاعات و دستاوردهاي آن خالي است، اذعان كرد: مسلم است كه براي فراگيري و فرهنگ‌سازي يك پديده نياز به تبليغات داريم، زيرا تا مردم موضوعي را به چشم خود نبينند، نمي‌توانند اعتماد كنند.

اين كارشناس خاطر نشان كرد: در اين راستا صدا و سيما نيز بايد كمي از تعرفه‌هاي تبليغاتي خود را براي كمك به فرهنگ‌سازي و توليد داخلي پايين بياورد چراكه رسانه‌اي ملي است اما با هزينه‌هاي سنگين و گزاف تنها رسانه‌اي ملي اما در اختيار معدودي از اقشار مرفه جامعه خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6088 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/06/22 تعداد مشاهده: 1165
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر