کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکرها قادرند موتور خودروی شما را حین رانندگی خاموش کنند

طبق هشدار يك شركت سازنده‌ي نرم افزارهاي امنيتي، هكرها مي‌توانند زندگي رانندگان را از طريق خاموش كردن موتور خودروي آنها در حين رانندگي، به خطر اندازند.

شركت سازنده آنتي ويروس McAfee هشدار داد كه متكي شدن بيش از حد خودروها به رايانه‌ها، سيستم هاي بي سيمي چون بلوتوث و ديگر نرم‌افزارها، ميزان آسيب‌پذيري آنها را به هك‌هاي مخرب افزايش مي‌دهد.

طبق اخطار اين شركت، نرم افزار جاسازي شده در بسياري از قسمت‌هاي خودرو – از ايربگ‌ها و راديوها گرفته تا صندلي‌ها وسيستم‌هاي كنترل سفر خودرو- موجب مي‌شود كه مجرمان سايبري بتوانند خرابي به وجود آورند.

محققان در اوايل سال جاري، حملات بالقوه‌اي چون باز كردن درها و روشن كردن موتور خودرو با استفاده از پيام‌هاي متني – نه فقط در تئوري، بلكه در عمل با استفاده از چندين مدل خودرو – را نشان دادند.

طبق گزارش آنها، حملات بالقوه شامل از كار انداختن خودرو از راه دور، باز كردن قفل و روشن كردن خودرو با يك تلفن همراه، رديابي موقعيت، فعاليت‌ها و امور روزمره‌ راننده، دزديدن اطلاعات شخصي از طريق يك سيستم بلوتوث، ايجاد اخلال در سامانه ماهواره‌اي ناوبري جهاني و غير فعال كردن كمك‌هاي اضطراري مي‌شود.

به گفته‌ي استارت مك كلور، مدير كل شركت McAfee، هر چه فناوري ديجيتال بيشتري در خودرو جاسازي شده باشد، ميزان تهديد حملات و دست‌كاري‌هاي مخرب افزايش مي‌يابد.

با هك كردن ايميل و لپ‌تاپ مي‌توان تا حدي كنار آمد اما هك كردن خودرو مي‌تواند به معناي خطرات مهيب براي ايمني راننده و سرنشينان خودرو باشد.

محققان چندين دانشگاه به اين نتيجه رسيده‌اند كه بزرگترين خطر براي مالكان خودرو ناشي از عملكرد مجرماني است كه به صورت فيزيكي به وسائل نقليه آنها دسترسي پيدا مي‌كنند، چرا كه پس از آن سيستم‌هاي ايمني حياتي مي‌توانند به راحتي هك شوند.

اگر چه آنها همچنين نشان داده‌اند كه يك حمله مي‌تواند براي رديابي يك خودرو با ردياب‌هاي قوي از راه دور انجام شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6089 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/06/22 تعداد مشاهده: 1273
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر