کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318048 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بارگذاری غیرقانونی نرم‌افزار و محکومیت در دادگاه

تعدادی از مدیران شرکت TomorrowNow که پیش از این از شرکت های زیرمجموعه SAP غول نرم افزاری اروپا محسوب می شد، به جرم نقض کپی رایت و بارگذاری غیرقانونی نرم افزار از سرورهای شرکت اوراکل محکوم شدند.

این افراد که همه آمریکایی هستند بر اساس حکم دادگاهی در جنوب کالیفرنیا به نقض قوانین مربوط به حقوق مالکیت معنوی متهم شده اند.
این افراد با بارگذاری غیرقانونی این نرم افزارها تلاش داشتند محصولاتی با امکانات و توانایی های مشابه طراحی کرده و به بازار عرضه کنند.

در حال حاضر بررسی اتهامات شرکت SAP به عنوان شرکت مادر TomorrowNow در جریان است و مشخص نیست چه حکمی برای این شرکت صادر خواهد شد. زندان و جریمه نقدی سنگین از جمله مجازاتهای احتمالی مدیران این شرکت خواهد بود.

شرکت اوراکل با صدور اطلاعیه ای از حکم دادگاه در این زمینه اظهار خرسندی کرده و SAP را به سرقت نظام مند تولیدات نرم افزاری خود متهم کرده است.

در عین حال مدیران SAP می گویند در حال مذاکره با وزارت دادگستری آمریکا هستند تا بلکه اتهامات خود را کاهش داده و از سنگینی حکم صادر شده بر علیه خود بکاهند.

اوراکل در سال 2007 شرکت SAP را به همین علت تحت تعقیب قرار داده بود و در سال 2010 موفق به دریافت غرامت 1.3 میلیارد دلاری از این شرکت شده بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6090 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/06/22 تعداد مشاهده: 1427
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر