کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مجتمع‌های دیجیتالی بستر تولید نرم‌افزارهای مبتنی بر تمدن اسلامی

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه، مجتمع‌هاي ديجيتال را بستر مناسبي براي توليد نرم‌افزارهاي مبتني بر تمدن ايراني اسلامي دانست.

حجت‌الاسلام محمد آفتابي گفت: همزمان با پيشرفت ايران در علوم کامپيوتر و رشد نيروي انساني در اين زمينه، دولت جهت مسير دادن به اين علوم و جلوگيري از آثار مخرب فرهنگ غربي در بعضي از عرصه‌هاي علوم کامپيوتر مانند انيميشن، بازي رايانه‌يي و ... شبکه ملي فرهنگ را زير نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تاسيس کرده و با راه‌اندازي مجتمع فرهنگي رسانه‌هاي ديجيتال هر استان و استفاده از متخصصان بومي آن استان، جديدترين و قدرتمندترين تکنولوژي‌هاي موجود را در جهان فراهم کرده است.

وي با اشاره به اينکه ظرفيت‌هاي خوبي براي برپايي اين مجتمع‌ها پيش‌بيني شده است،‌ افزود: آشناسازي مردم با محصولات ديجيتال يکي از مهم‌ترين رويکردهاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در برپايي اين مجتمع‌هاست.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه، تصريح کرد: اين مجتمع‌ها در چند بخش آموزش استاندارد رسانه‌هاي ديجيتال، توليد نرم‌افزارهاي کامپيوتر و تلفن همراه، سرگرمي مناسب خانواده، کودک و نوجوان و ارائه محصولات نرم افزاري فعاليت مي کنند.

حجت‌الاسلام آفتابي، با اشاره به اينکه اين مراکز در کانون‌هاي فرهنگي مساجد، کتابخانه‌ها و مجتمع‌هاي فرهنگي مستقر مي شوند، اضافه کرد: مجتمع‌هاي رسانه‌يي ديجيتال به عنوان مراکز توليد انبوه محصولات فرهنگي با محتوا بستر مناسبي براي رشد استعدادهاي جوان و توليد نرم‌افزارهاي داخلي بر اساس تمدن ايراني اسلامي است.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کرمانشاه، با اشاره به عرضه 20 درصدي محصولات اين مجتمع، اضافه کرد: انيميشن سه بعدي و دو بعدي،‌ بازهاي رايانه‌يي، صفحات وب، ‌نرم افزارهاي چند رسانه‌يي،‌ برنامه‌نويسي کاربردي، برنامه نويسي کابردي، ‌برنامه‌نويسي تلفن همراه از ديگر بخش‌هاي مجتمع فرهنگي رسانه‌هاي ديجيتال وحدت استان کرمانشاه است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6126 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/06/26 تعداد مشاهده: 1154
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر