کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318048 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنجمین نسل نرم افزارهای امنیتی NOD32 منتشر شد

خوب سرانجام پس از مدت زمان طولانی بودن در مراحل آزمایشی سرانجام پنجمین نسل نرم افزارهای امنیتی شرکت Eset که در بین کاربران ایرانی نیز بسیار پرطرفدار است(به جز خودم!) عرضه شد.

در این نسخه چندین ویژگی جدید ایجاد شده است که به این نرم افزار که همیشه نمرات بالایی را از VB 100 دریافت می‌‌کند کمک خواهد کرد تا در سطح اول بازار  باقی بماند.

اولین ویژگی اضافه شده ویژگی parental controls است که به والدین اجازه می‌دهد تا محتوای وب را برای فرزندان خود کنترل کنند.

سرویس دیگر ESET Live Grid است که مبتنی بر ابرهای دیجیتال بوده و و کاربران می‌توانند فایل‌های مهم خود را در نهایت امنیت و اعتماد بر بر روی سرورهای این شرکت ذخیره کنند که البته تمامی اطلاعات از نظر آلوده بودن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

Removable Media Management دیگر ویژگی اضافه شده است که در هنگام اتصال هر گونه منبع اطلاعاتی خارجی به دستگاه مانند فلاش درایوها  و هاردهای اکسترنال از کاربر در مورد اسکن شدن دستگاه اضافه شونده سوال می‌شود و همچنین به شما اجازه مسدود کردن دستگاه‌های اضافه شونده بر اساس نام کارخانه ،ظرفیت و کارکرد در هنگام اتصال به رایانه را می‌دهد.

سیستم دیگر نیز HIPS است که کاربران می‌توانند سطح دسترسی برنامه آنتی ویروس را به فایل‌های خود از کم به زیاد در مواقع مختلف تغییر دهند و سرانجام آخرین ویژگی اضافه شده نیز Gamer Mode است که مانند سایلنت مود در تلفن های همراه است و نرم افزار از هرگونه فعالیت اضافی و شلوغ کاری در مواقع بازی معاف میشود.

این نرم افزار در دو نسخه همیشگی NOD32 Antivirus 5 و Smart Security 5 با قیمت‌های ۵۹٫۹۹ دلار برای آنتی ویروس و ۸۹٫۹۹ دلار برای اینترنت سکوریتی ارائه شده است.

گفتنی است این نرم افزار تا حدی در بین ایرانیان پرطرفدار است که برخی از وب سایتها نسبت به ایجاد سرور مجازی برای بروز رسانی نرم افزار امنیتی اقدام کرده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6132 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/06/26 تعداد مشاهده: 1267
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر