کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مهلت ارسال آثار به جشنواره نوآوریهای موبایل ایران اعلام شد

نخستین دوره "جشنواره نوآوریهای تلفن همراه ایران" که توسط مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود برآن است تا با تشویق اقشار مختلف علاقه مند به بکارگیری فناوری‌های نوین و صاحبان خلاقیت و نوآوری در زمینه ارائه محصولات نرم افزاری و خدمات مبتنی بر موبایل، آثار برتر و استعدادهای این حوزه را شناسایی کرده و به جامعه معرفی کند.

از جمله اهداف این رویداد‌ جذب نخبگان، کارآفرینان، شرکت‌های کوچک و عامه مردم برای ارائه ایده‌های کاربردی ، طرح‌های کسب و کار، نرم‌افزار‌ها و خدمات کاربردی و مقالات ترویجی است و مخاطبان آن را نیز فضای کسب و کارهای نوپا، افراد خلاق و نوآور و فضای عمومی جامعه تشکیل می دهند.
 
در بخش مسابقه شهروندی جشنواره، همه‌ شهروندان کشور مخاطب جشنواره هستند و هرکس که علاقه‌مند به ایده‌پردازی در زمینه کاربرد‌های تلفن همراه است، می‌تواند با نگاه دقیق‌تری به زندگی، کار و محیط پیرامون خود، انواع کاربرد‌ها را برای فناوریهای موبایل متصور شود و با صرف زمانی اندک در این مسابقه شرکت کند.
 
بخش‌ های مقالات، طرح کسب و کار (Business Plan) و مسابقه‌ تولید نرم‌افزار از دیگر بخش‌های جشنواره است که جوایز نفیس و ارزشمندی برای این بخش‌ها درنظر گرفته شده است.
 
محصولات و دستاورد‌های ارائه ‌شده در جشنواره‌ نوآوری‌های تلفن همراه ایران از نوع کاربردی بوده و با ارزیابی و انتخاب بهترین‌های هر حوزه، تلاش می‌شود، مسیر ورود ایده‌های کاربردی و تیم‌های جوان و نوپا، به بازار ارائه خدمات ارزش افزوده، تسهیل شود و با استفاده از توان بالقوه‌ و بالفعل نیروهای جوان، پویا و خلاق جامعه در رابطه با نوآوری و کارآفرینی در بستر موبایل از این فرصت همگانی نهایت بهره‌برداری صورت بگیرد.
 
مهلت ارسال آثار برای شرکت در دور اول داوری‌ها تا نیمه آذر ماه امسال و از طریق وب سایت www.mobileawards.ir ممکن است و مراسم قدردانی از صاحبان آثار برتر و اهدای جوایز هم‌زمان با افتتاحیه دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده ایران در اسفند ماه برگزار خواهد شد.
 
این جشنواره و دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران که توسط این مرکز برگزار می‌شود، می‌توانند در کنار هم نقش مکمل و موثری در شکل‌گیری اجزای اکوسیستم خدمات ارزش افزوده‌ تلفن همراه و ارتقاء دانش و فرهنگ عمومی ایفا کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6154 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: فاوا نیوز تاریخ خبر: 1390/06/28 تعداد مشاهده: 1649
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر