کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318046 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محصول جدید مک‌آفی در امنیت پیش از آغاز بکار سیستم عامل

پس از گذشت هفت ماه از خرید شرکت امنیتی مک‌آفی توسط شرکت اینتل و پرداخت هزینه گزاف ۶۸/۷ میلیاردی برای آن، اکنون به تدریج آینده همکاری‎های مشترک این دو شرکت بیشتر آشکار می‎شود.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه‌گستر، شرکت مک‌آفی، فناوری جدیدی را که امنیت را در خارج از سیستم عامل و در سطح پردازنده‎های سخت‎افزاری ارائه می‎کند، معرفی کرد. این فناوری جدید که DeepSafe نامگذاری شده، اولین فعالیت مشترک دو شرکت مک‌آفی و اینتل است.

بنا بر اعلام مسئولان مک‌آفی، این نوع فناوری تا به حال در صنعت ضدویروس وجود نداشته و برای اولین بار خواهد بود که امنیت در سطحی جدا از سیستم عامل عرضه می‎شود.

هدف اصلی و اولیه فناوری DeepSafe شناسایی و مقابله با برنامه‎های مخرب از نوع RootKitها است که روز به روز پیچیده‎تر و هوشمندتر می‌شوند و قادرند مدت‌های طولانی بدون جلب توجه به فعالیت‎های مخرب خود ادامه دهند.

اغلب ضدویروس‌های فعلی در سطح سیستم عامل اجرا شده و فعالیت می‎کنند و قادر نیستند که برنامه‎های مخرب RootKit را در آن سطح تشخیص دهند.

فناوری DeepSafe بستری خواهد بود که محصولات جدید بر روی آن پایه‎گذاری و طراحی خواهند شد.

اولین محصولی که از این فناوری استفاده می‎کند و به عنوان یک “افزونه” (Add-on) به بسته نرم‎افزاری ضدویروس McAfee Endpoint Protection اضافه می‎شود، ماه آینده در همایش سالانه McAfee Focus به بازار عرضه خواهد شد.

جزئیات بیشتر و دقیق‎تری از نحوه عملکرد فناوری DeepSafe عرضه نشده اما به گفته مسئولان مک‌آفی، ایده اصلی و طرح اولیه DeepSafe مربوط به قبل از خرید مک‌آفی توسط اینتل می‎شود ولی پس از آن، این پروژه با سرعت و امکانات بیشتری پیش رفته و به زودی در قالب یک محصول به بازار عرضه خواهد شد.

فناوری DeepSafe ابتدا برای محیط VMwane خواهد بود و به دنبال آن، به تدریج برای محیط‎های Windows و Citrix نیز عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6164 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/06/29 تعداد مشاهده: 1322
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر