کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318048 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به روز رسانی مجدد ویندوز

مایكروسافت یك به روز رسانی مجدد برای ویندوز XP و سرور 2003 عرضه كرد كه اشتباه مایكروسافت در یكی از به روز رسانیهای هفته گذشته را پوشش می دهد.

روز گذشته مایكروسافت مجددا یك به روز رسانی برای ویندوز XP عرضه كرد كه یك اشتباه را كه كاربران را در مقابل حملات بالقوه man-in-the-middle آسیب پذیر می­كرد، برطرف می­ نماید.

به روز رسانی روز دوشنبه یك اشتباه را پوشش می­دهد كه هفته گذشته و زمانی كه مایكروسافت شش گواهینامه root صادر شده توسط DigiNotar را مسدود كرد، مشخص شد.

سرورهایی كه توسط DigiNotar اجرا می­شوند، در اوایل ژوئن هك شدند و مهاجمان بیش از 500 گواهینامه SSL، از جمله گواهینامه های مورد استفاده توسط دولت هلند را سرقت كردند.

گواهینامه های SSL توسط وب سایت­ها و مرورگرها برای شناسایی یك سایت به عنوان یك سایت معتبر مورد استفاده قرار می­گیرند و گواهینامه هایی كه به صورت غیر قانونی به دست آمده اند می­توانند برای تغییر ظاهر دامنه های غیر معتبر با استفاده از حملات man-in-the-middle و شنود ارتباطات دیجیتالی و جمع آوری اطلاعات حساب­های كاربری مورد سوء استفاده قرار گیرند.

روز گذشته مایكروسافت پذیرفت كه یكی از به روز رسانی­های ویندوز XP و ویندوز سرور 2003 در سه شنبه گذشته، مشكل دار بوده است. به گفته مایكروسافت، این به روز رسانی فقط شامل شش گواهینامه دیجیتالی اخیر بوده و گواهینامه های دیجیتالی موجود در به روز رسانی­های پیشین را در بر نمی­گرفته است. به روز رسانی پیشین كه در ششم سپتامبر عرضه شده بود، پنج گواهینامه دیجیتالی DigiNotar را مسدود می­ كرد.

مایكروسافت اظهار داشت كه در صورتیكه به روز رسانی شماره 2616676 را نصب كرده اید اما هنوز به روز رسانی شماره 2607712 یا به روز رسانی شماره 2524375 را نصب نكرده اید، سیستم شما در برابر استفاده از گواهینامه های دیجیتالی جعلی محافظت شده نیست.

به گفته مایكروسافت، این به روز رسانی مجدد برای ویندوز XP و سرور 2003 به به روز رسانی ویندوز اضافه شده است. كاربرانی كه از به روز رسانی خودكار استفاده نمی­كنند، باید به طور دستی این نسخه جدید مسدود كننده DigiNotar را دریافت و نصب نمایند.

ویندوز ویستا، ویندوز 7، سرور 2008 و سرور 2008 R2 تحت تاثیر این مشكل قرار ندارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6170 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/06/30 تعداد مشاهده: 1708
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر