کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقابت ناعادلانه در بازار ADSL

شرکت مخابرات ایران در گزارشی که به مناسبت هفته دولت منتشر کرده، خبر داده که 27 درصد بازار اینترنت پر سرعت کشور را در اختیار دارد [ گزارش روابط عمومی و بین‌الملل شرکت مخابرات ایران]. آنچه ما انتظار داریم این است که سهم مخابرات از بازار اینترنت پر سرعت به سرعت افزایش پیدا کند. اما آنچه آرزویش را داریم این است که رقابت بین شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت پر سرعت اعم از مخابرات و 11 شرکت PAP در شرایط عادلانه‌ای افزایش بیابد.

هر چند امروز شرکت مخابرات از حلقه شرکت‌های دولتی خارج شده و یک شرکت خصوصی محسوب می‌شود اما نمی‌توان انکار کرد که کلید فراهم کردن بستر ارایه اینترنت پر سرعت توسط شرکت‌های PAP در دست مخابرات است. این یعنی، شرکت مخابرات یک مزیت بزرگ نسبت به دیگر شرکت‌ها دارد؛ همه چیز برای مخابرات آماده است اما فراهم کردن بستر ارایه خدمات شرکت‌های دیگر در اختیار مخابرات است.

ما آرزو داریم مخابرات پیش از این که برای اتصال 90 درصد استان‌ها به اینترنت پر سرعت برنامه‌ریزی کند [مخابرات: 90 درصد استان هاي كشور امسال به ADSL متصل مي شوند – ایرنا- 2 شهریور ] به فکر برنامه‌ریزی برای ارایه خدمات مخابراتی مورد نیاز شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت پر سرعت باشد. اگر این برنامه‌ریزی وجود داشته باشد رقابت در این بازار عادلانه خواهد بود.
ما آرزو داریم بهانه‌های مختلف مانع رونق بازار اینترنت پر سرعت و تک پروازی شرکت مخابرات نشود.ولی ما با این آرزوها، داریم چیزهای دیگری می‌بینیم. می‌بینیم که در استانی مانند کرمانشاه، ارایه سرویس اینترنت پر سرعت از سوی شرکت‌های PAP متوقف شده چون مخابرات همکاری لازم را با شرکت‌های ارایه دهنده این سرویس ندارد [قانون شکنی مخابرات استان کرمانشاه و ایجاد انحصار- ایستنا- ۳۰ مرداد]. در عوض می‌بینیم که مخابرات برای افزایش سهمش از بازاری که رقابت در آن عادلانه نیست برنامه‌ریزی می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6173 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1390/06/30 تعداد مشاهده: 1688
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر