کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318048 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اخراج از مایکروسافت به دلیل افشای مشخصات ویندوزفون جدید نوکیا در توئیتر

یک کارمند شرکت مایکروسافت که اوایل ماه جاری میلادی در خصوص یک تلفن همراه ویندوزفون عرضه نشده شرکت نوکیا در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود به دلیل آنچه که مایکروسافت آن را نقض قوانین رسانه‌های اجتماعی در این شرکت خوانده است از این شرکت اخراج شد.

جو مارینی این کارمند سابق شرکت مایکروسافت در هفتم سپتامبر و زمانی که به عنوان مدیر برنامه‌های اصلی تیم ویندوزفون در سیاتل مشغول بکار بود در توئیتی اعلام کرد: من شانس این را داشتم که به یکی از جذاب‌ترین تلفن‌های همراه نوکیا که تابحال دیده بودم، نگاهی بیندازم. به زودی شما هم خواهید توانست. وی همچنین این توئیت را با تگ #WP7 برچسب زده بود.

این اولین و آخرین توئیت جو مارینی در خصوص محصول عرضه نشده نوکیا نبود و او در توئیت‌های بعدی نیز مثلا به این محصول نمره ۸ را داد و یا در توئیتی دیگر نوشت: دوربین خوبی دارد اما روشنایی مطلوبی در آن نداشتم.

این توئیت‌ها در حالی ارسال شده بود که انتظار می‌رود نوکیا اولین ویندوزفون خود را در پائیز امسال روانه بازار کند.

در همین حال وب‌سایت گیک‌وایر گزارش داد که جو مارینی خود ژس از اطلاع از قوانین مایکروسافت در این خصوص و نقض قوانین از سوی خود شخصا از مایکروسافت کناره‌گیری کرده است و البته بررسی‌های ما بر روی توئیت‌های او ژس از این ماجرا نیز حکایت از کناره‌گیری و عدم اخراج او دارد.

البته به نظر این کناره‌گیری به نوعی اخراج محترمانه جو مارینی بوده از همان اخراج‌های محترمانه‌ای که در کشور خودمان نیز به وفور دیده شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6195 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/07/03 تعداد مشاهده: 1167
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر