کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318048 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جی‌میل فارسی و چند نقطه ضعف

گوگل اخيرا سرويس فارسي جي‌ميل خود را راه‌اندازي كرده و به نظر مي‌رسد رفع برخي نقطه ضعف‌ها مي‌تواند موجب محبوبيت هرچه بيش‌تر سرويس اي‌ميل شركت گوگل در ميان كاربران ايراني شود.

تأكيد شركت گوگل بر مخاطب‌محوري يكي از استراتژي‌هاي قوي اين شركت بزرگ مبتني بر فن‌آوري‌هاي نوين است و به واسطه همين موضوع توانسته به سرعت حجم وسيعي از تعاملات كاربر محور بر بستر وب را به خود اختصاص دهد.

فارسي‌سازي سرويس اي‌ميل شركت گوگل از جمله اين سياست‌ها بود كه در جهت رضايت كاربران فارسي زبان اقصي نقاط جهان به وقوع پيوست تا به راحتي و تعامل با زبان مادري خود بتوانند از اين سرويس گوگل خدمت دريافت كنند و اين در حالي است كه شايد عده‌اي چنين گمان كنند كه وجود زبان فارسي براي سرويس اي‌ميل چندان ضرورتي ندارد چراكه محيطي پيچيده نيست و تمامي كاربران مي‌توانند با حداقل دانش به كار با زباني بين‌المللي هم‌چون انگليسي بپردازند.

به هر حال سرويس جي‌ميل پس مدت زماني طولاني افزونه فارسي را به ليست زبان‌هاي خود افزود اما نبايد انتظار داشته باشيم كه در بدو ورودش به اين مرحله تمامي قابليت‌ها و امكانات بدون مشكل باشد چراكه بعد از مرحله پياده‌سازي، تست و آزمايش نهايي مرحله آزمايش كاربردي و يا مبتني بر كاربران است و به اين واسطه براي عيب‌يابي‌هاي نهايي بايد نسخه به روز شده در اختيار كاربران و علاقه‌مندان به كار با آن سامانه قرار بگيرد تا خطاهاي احتمالي و يا پيشنهاد‌ها براي توسعه سيستم به وقوع بپيوندد.

شايد هم‌اكنون محيط فارسي سرويس اي‌ميل گوگل داراي اشکالاتي باشد كه يكي از مهم‌ترين اين موارد تقويم ميلادي اين سرويس باشد كه همپاي ورود زبان فارسي رونق نيافته و به تقويم شمسي تبديل نشده است و اين موضوع براي زبان فارسي معضلي به شمار مي‌رود، البته جايگاه تقويم شمسي هميشه در فضاي وب چنين بوده است و در پاره‌اي موارد كاربران كشورهاي مختلف و مخصوصا مسلمانان را دچار سردرگمي مي‌كند.

تغيير شمايل صفحه جي‌ميل از چپ‌چين به راست‌چين از ديگر ضعف‌هاي اين محيط به شمار مي‌رود چراكه تمامي لينك‌ها و كاربردها به صورت فارسي تبديل نشده كه يكي از اين نمونه‌ها بخش گفت‌وگو است و علاوه بر اين‌ها شايسته بود به دليل اينكه كاربران اين محيط در مدت زماني طولاني در تعامل با صفحه چپ‌چين بوده‌اند، ساختار آن تغيير نمي‌كرد چراكه زبان فارسي به نسبت انگليسي در ساختار انعطاف‌پذيرتر است.

نبود چند فونت معروف فارسي در كنار يكديگر تا جذابيت را براي كاربران در نوشتن مطالب ارتقاء دهد و آن‌ها را ترغيب به نوشتن كند مي‌تواند يكي از مواردي باشد كه كاربران محيط جديد برروي آن دست گذاشته و از آن به عنوان ضعف ياد كنند.

اين موارد مي‌تواند از جمله كليدهايي باشد كه سطح انتظارات كاربران را تغيير مي‌دهد و موجب دگرگوني در نحوه تعامل و نگاه آن‌ها به محيط جديد مي‌شود و صرفا نمي‌توان از آن به عنوان ضعف ياد كرد اما توجه مسوولان راه‌اندازي اين سرويس به اين موضوعات مي‌تواند موجب جلوگيري از بروز ضعف‌هاي احتمالي آينده شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6197 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1390/07/04 تعداد مشاهده: 1384
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر