کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

5 نکته مهم درباره تبلت 250 دلاری که فردا معرفی می‌شود

شرکت آمازون فردا محصول جدیدش با نام "کندل" را معرفی کند. تبلتی 7 اینچی که فقط 250 دلار قیمت دارد.

به گزارش سافت‏‏ گذر؛ آمازون با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک در 28 سپتامبر  بدنبال معرفی محصول جدید این شرکت است.

این  مطالب چیزهایی است که ما به احتمال زیاد در مورد تبلت "کندل" ، در این کنفرانس مطبوعاتی آنگونه که اعلام شده خواهیم دانست.


1. سیستم عامل آندروید: این تبلت با پلت فرم آندروید گوگل اجرا می شود، هر چند که این نسخه هنوز ناشناخته است.هرچند که این شرکت نمی خواهد شبیه هر چیزی که قبلا در یک دستگاه آندروید دیده می شود، دیده بشود با این حال به آن شباهت دارد.

به هر خال این تبلت ویژگی‏های خاص خودش مثل؛ رابط کاربری خود، منوهای خاص و فروشگاه app مخصوص به خود را که از آن برای دانلود برنامه های کاربردیش است را دارا می باشد.

نکته جالب در مورد سیستم عامل جدید این تبلت در این است که شرکت آمازون با گوگل همکاریی در این نسخه خاص از آندروید نکرده؛ بلکه ساخت خود آمازون است.

2. صفحه نمایش کوچک : انتظار نداشته باشید که آمازون یک صفحه نمایش 10 اینچی را به میدان آورده باشد، بلکه دستگاهی که فردا معرفی می‏شود دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی است. پشت روشن ، پر رنگ خواهد شد (back-lit, full-color )، و از تکنولوژی جوهر الکترونیکی استفاده می‏کند.

3. سخت افزاری ساده : همچنین انتظار نداشته باشید که این تبلت کندل یک  کامپیوتر همراه قدرتمند باشد؛ چون دوربین ندارد، دارای مقدار زیادی ذخیره سازی بر روی بورد نیست (احتمالا محدود به 6GB )  و یک پردازنده بالا هم ندارد. اگر چه Wi - Fi را در راه اندازی دارد ، اما 3G نیست.

4. تکیه بر خدمات ابری آمازون: به عنوان بخشی از سیستم عامل -- و دلیل واقعی برای عرضه چنین محصولی توسط شرکت آمازون به بازار – تبلت "کیندل" به شدت بر روی محتوای آنلاین آمازون تکیه دارد.

این به این معنی کتاب‏های الکترونیکی ، فروشگاه‏های MP3 و درایو ابر و... است.


این تبلت در آینده یک دستگاه مصرف رسانه‏ای خواهد شد. و راه خوب و مناسبی برای شرکت آمازون خواهد بود که محصولاتش را به مصرف کنندگان بفروشد  .

5. ارزان: در حالی که اپل قیمت آی پد ساخت این شرکت را 499 دلار تعیین کرده است ، آمازون می‏خواهد برای تضعیف آن تا حدی که ممکن است از بهای قیمت محصولش بکاهد.

در ماه ژوئیه ، مجله "وال استریت ژورنال "  پیش بینی کرد که تبلت "کندل"  نیمی از قیمت "آی پد" اپل را داشته باشد.

"تچ کرانچ" می‏گوید: قیمت  تبلت کندل250 دلار خواهد بود. این  قیمت پایین از ویژگی‏های کُشنده  این تبلت در مقابل سایر رقبا خواهد بود. واضح است که محصولی با 250 دلار قیمت ، آسانتراز 499 دلار به فروش میرسد، چه برسد به محصولاتی که حدود 800 دلار قیمت دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6217 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/07/05 تعداد مشاهده: 1404
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر