کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318053 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زمان بروز رسانی دوباره فایرفاکس!

اگر شما یک کاربر فایرفاکس هستید، حتما متوجه شده‌اید که به روز رسانی این مرورگر این روزها بارها تکرار شده است.

به گزارش سافت‏‌گذر؛ دلیل این بروزرسانی این است که موزیلا در یک چرخه شش هفته‌ای تصمیم جدیدی برای نسخه‏‌های اصلی گرفته است. فایرفاکس 6 شش هفته پیش در تاریخ 16 اوت منتشر شد و فایرفاکس 7  هم برنامه‏ ریزی شد که منتشر شود.

چندین هفته است که تعداد زیادی از کاربران و تحلیلگران موزیلا را به باد انتقاد گرفتند و مطرح کردند که چگونه این مطلب عملی می‏‌شود، در حالیکه برخی از کمبودها در دراز مدت رفع نشده است.



آپدیت‏‌های مکرر استفاده از فایرفاکس را برای بعضی سازمان‏‌ها سخت کرده است. مشکل زمانی بیشتر شد که موزیلا فقط علاقه‏‌مند به حضور در شرکت‏‌ها نبود. از آن زمان به بعد، برخی از گام های کودکانه و کوچک به سمت انطباق با نیازهای سازمان‏‌های بزرگ‌تر گرفته شد. موزیلا بدنبال دردسر نبودند هر چند برایش ایجاد شد.

سازمان‌های بزرگ -- حداقل آنهایی که عاقلانه عمل می‌کنند—تصمیم گرفتند از گسترش این نرم افزار در اداره‏‌شان بکاهند و از کارمندانشان محترمانه خواستند فایرفاکس را نصب نکنند هرچند در این کار هم بررسی کافی صورت نگرفت.

فایر فاکس قول داده هر شش هفته آپدیت شود و یک دوره شش هفته‏‏‌ای زمان کافی برای یک بررسی مناسب است. موزیلا به سختی در برابر ارائه یک برنامه کامل و خوب مقاومت کرده است. و بسیار سخت‌‏تر برای توزیع نرم‏افزار، به خصوص درباره بروز رسانی . اما آنها مجبور بودند کارهایی را انجام بدهند، بنابراین موزیلا دوباره فعالیت گروه کاری‏ش را برای طولانی مدت آغاز کرد برای کشف‏‌کردن آنچه ممکن بود.

در حال حاضر، موزیلا یک نسخه جدید هر شش هفته انتشار می‌دهد، اما از نسخه ‌های  قدیمی حمایت نمی‏‌کند.

بر اساس این پیشنهاد، حدود 5 نسخه در بیشتر از یک چرخه 42 هفته‌گی داشته باشیم و این کار با فایرفکس 8 قرار است آغاز شود.

حالا این سئوال پیش می‏‌آید که هر شش هفته، زمانی که نسخه اصلی منتشر می‌شود، این نسخه  را باید آزمایشی بدانیم یا پشتیبانی؟

این یک علتی کوچک برای موزیلا  نیست که در این سیکل بروز رسانیش با گوگل به مشکل برسد. فایرفاکس بعد از سه سال همکاری با گوگل، به ورژن 14 می‏‌رسد و شاید به خاطر همین همکاریش که موزیلا احساس می‏کند باید سریع‏‌تر باشد.

اما این منصفانه است که گوگل همانند سایر شرکت‏‌های تجاری به استفاده از این مرورگر به عنوان مرورگر "رسمی" تن نمی‏‌دهد. و این جواب تعجب عده‏‌ای است که می‏‌گویند چرا بسیاری شرکت‏‌ها "اینترنت اکسپلورر" به عنوان مرورگر رسمی می‌دانند و این به همین دلیل است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6229 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1390/07/06 تعداد مشاهده: 1664
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر