کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318048 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جزییات نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تشریح شد

نشست خبري پنجمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتالي با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و رييس مركز رسانه‌هاي ديجيتالي وزارت ارشاد برگزار شد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين نشست به پرسش‌هاي خبرنگاران درباره پنجمين جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتالي پاسخ داد.

سيدمحمد حسيني با اشاره به پنجمين سال برگزاري اين جشنواره اظهار كرد: تاكنون كه اين جشنواره در 21 استان هم برگزار شده و قرار است در سال‌هاي آينده نيز در كل كشور برگزار شود، همچنين انتظار مي‌رود در تهران با تنوع و فراگيري بيش‌تر در بخش‌هاي دولتي و خصوصي برگزار شود.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتالي يكي از فعاليت‌هايي است كه همه ساله براي معرفي آخرين دستاوردهاي كشور در حوزه رسانه‌هاي ديجيتالي توسط اين وزارتخانه برگزار مي‌شود و خدا را شاكريم كه امروز در آستانه برگزاري پنجمين دوره اين جشنواره و نمايشگاه در سطح بين‌المللي هستيم.

حسيني گفت: ‌اين نمايشگاه در مساحت 90 هزار مترمربع و در 19 بخش و در قالب بيش از 900 غرفه و با حضور نمايندگاني از 30 كشور جهان برگزار مي‌شود.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تاكيد كرد: اين نمايشگاه با معرفي و عرضه 30 هزار اثر و حضور نمايندگاني از 30 كشور جهان شامل بخش‌هاي نرم‌افزاري و بيش از 800 نرم‌افزار رايانه‌يي است.

او هم‌چنين افزود: اين نمايشگاه در 9 عنوان كلي با موضوعاتي از جمله بخش نرم‌افزارهاي رسانه‌يي، بازي‌هاي رايانه‌يي، نرم افزارهاي تلفن همراه، پايگاه‌هاي اينترنتي و برخط، هنرهاي ديجيتال، پژوهش، فن‌آوري و نوآوري در رسانه‌هاي ديجيتال، توليدات مراكز فرهنگي ديجيتال و توليدات خارجي و بين‌المللي برگزار خواهد شد.

به گفته او هم‌چنين نشست و كارگاه‌هاي تخصصي (قرار است 300 كارگاه برگزار شود)، در موضوعات شهر ديجيتالي، مراكز و موسسات ارائه‌دهنده خدمات رسانه‌يي ديجيتال، خانواده و رسانه‌هاي ديجيتال، بخش جنگ نرم در رسانه‌هاي ديجيتال، استان‌ها، رسانه ديجيتال در‌ آيينه هنر، مسابقات، بخش ويژه بيداري اسلامي و رسانه‌هاي ديجيتال و هم‌چنين برگزيدگان ادوار جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال برگزار مي‌شود.

حسيني در ادامه درباره بخش‌هاي جنبي برنامه‌ها هم گفت: به طور مثال در بخش دانش‌آموزي كه امسال نخستين سال فعاليت اين بخش است، توانستيم با آموزش و پرورش همكاري‌هايي داشته باشيم و امسال نيز بيش از 100 محصول توليدشده توسط دانش آموزان داريم.
او تصريح كرد: در بحث شبكه فرهنگ نيز تاكنون بيش از 150 خانه فرهنگ در حال فعاليت است كه اميد است به 500 شبكه نيز برسد.

در ادامه نشست نيز عيسي زارع‌پور - رييس مركز توسعه فن‌آوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتالي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي - توضيحاتي درباره جشنواره ارايه كرد و گفت: امروزه حوزه فن‌آوري جزو لاينفك برنامه‌هاي روزمره شده است و بايد به آن توجه ويژه شود. بايد خدمات و سرويس‌هاي جديد را شناخته و فن‌آوري را با مولفه‌هاي فرهنگي خود تعريف كنيم.

او افزود: قرار است امسال كتابخانه ديجيتال همراه براي نخستين بار ارائه شود كه اين امر با هماهنگي ناشران آثار و حق تاليف انجام خواهد شد.
در پايان نيز جلسه پرسش و پاسخي برگزار شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6233 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1390/07/07 تعداد مشاهده: 1324
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر