کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751346400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318048 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایمیل ایرانی "چاپار" رو نمایی شد

salarian 2.JPG
دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني در راستاي پاسخ‌گویی به نیازمندی کشور در حوزه ارتباطات سایبری و همچنین صيانت از اطلاعات الكترونيكي مبادله شده در كشور، خبر از سرویس‌دهی پست الكترونيك چاپار با آدرس chmail.ir از 20 آذر ماه به عموم مردم داد.

حجت ‌الاسلام سعيد سالاريان، قائم مقام دبير شوراي عالي اطلاع‌رساني، هدف از ارائه پست الكترونيك چاپار در سطح عمومی در کشور را ايجاد دانش فني در حوزه سرويس‌دهي گسترده در كشور و ايجاد فضايي براي صيانت از اطلاعات الكترونيكي مبادله شده دانست و خاطرنشان ساخت: در حوزه ارائه سرویس‌های گسترده مانند پست الکترونیک و موتور جستجو و اصولا هر نوع سرویس عمومی ما به یک محصول روبرو نیستیم و در حقیقت ارائه سرویس به صورت دفعی اتفاق نمی افتد. بدان معنا که بسیاری از تکنولوژی‌ها در این بخش باید براساس نیازمندی کشور تولیدشود و در دنیا قابل خریداری نیست, بلکه نتیجه یک سرمایه‌گذاری و کار میان مدت و یا بلند مدت و البته با نگاه خاص به نیروی انسانی متخصص است .
وی در ادامه گفت: اساسا در این حوزه و در لایه سرویس‌دهندگان بزرگ، محصولات، سخت‌افزارها و اکثر نیازمندیها در دنیا ارائه نمی‌شود. بدان معنا که شما نمی‌توانید یک محصول سخت‌افزاری خریداری کنید که در حوزه جلوگیری از میل ناخواسته در حوزه‌های بسیار بزرگ عمل کند .
قائم مقام دبير شوراي عالي اطلاع‌رساني با اشاره به اینکه اصولا در حوزه راهبردی ما با سه نگاه وارد این حوزه شده‌ایم، بیان داشت: در حوزه ارائه سرویس گسترده در کشور با توجه به آنکه جامعه مخاطبان بسیار گسترده است بنابراین در کشور باید سرویس‌دهندگان مختلف شکل گيرند وحمایت شوند. لذا یک وزارتخانه، نهاد و یا بخش به تنهایی نمی تواند جوابگوی این حوزه باشد .

_HAH4659.jpg

وی افزود: نگاه دیگر در این حوزه، تولید و بومی‌سازی دانش‌های خاص نرم‌افزاری و در صورت امکان سخت‌افزاری در لایه‌های گسترده است. تلاش ما این است که بتوانیم این دانش‌ها را در سطح کشور پس از مدتی منتشر و اصولا به این سمت پیش برویم که گروه‌های تولید دانش و جامعه‌های دانشی شکل گیرد. البته این حوزه نیاز به حمایت از نیروهای انسانی متخصص دارد.
قائم مقام دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی، با اشاره به اینکه در کشور از سرویس دهندگان پست الکترونیک قفل شکسته و ناامن در سطح انواع سازمان‌ها و نهادها استفاده می‌شود، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا یک نسخه از محصولی را ارائه نماییم که در سازمان‌ها به صورت رایگان و براساس نگاه متن باز قابل سرویس‌دهی باشد. همچنین براساس مستندات کاملی که ارائه می‌شود، سازمان‌ها خود قادر به سفارشی‌سازی محصول باشند. این مشکل امنیتی در کشور بسیار مهم است و متاسفانه کسی بدان توجه نمی نماید.
در ادامه این مراسم سلمان افشار، مدیر پروژه پست الكترونيك چاپار با ارائه مشخصات عمومی پروژه اعلام کرد : این پروژه بیش از یک سال و نیم است که با حمایت دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی در بخش خصوصی در حال انجام است و بیش از 20 نفر در 10 تخصص مختلف در حال کار بر روی این پروژه هستند.
وی اعلام داشت: جامعه مخاطب هدف این پروژه در فاز اول یک میلیون کاربر در فاز دوم 5 میلیون کاربر است و همچنین به منظور ارائه سرویس هیچ گونه مدارکي برای دریافت سرویس لازم نیست و سرویس به صورت رایگان ارائه می‌شود.
مدیر پروژه پست الکترونیک چاپار افزود: همزمان با ارائه سرویس پست الکترونیک، با توجه به نیازمندی عموم مردم به دسترسی خیر برخط (off Line )به اطلاعات موجود در صندوق پست الکترونیک خود، برای اولین بار نرم‌افزار Mail Client با قابلیت نصب بر روی انواع سیستم‌عامل در روز 20 آذر مصادف با شروع سرویس‌دهی عمومی به مردم، به صورت رایگان ارائه می‌شود.
وی افزود : نرم‌افزار میل کلاینت در زمان‌هایی که فرد امکان دسترسی به اینترنت و یا اینترانت را ندارد و قصد دارد از منابع صندوق پست الکترونیک خود استفاده کند، کاربرد دارد.
افشار با اشاره به این که بر روی آدرس chmail.ir امکان دیدن تصاویر بخش‌های مختلف سرویس پست الکترونیک مهیا شده است، گفت : طی روزهای آتی با راه‌اندازی سامانه چاپار (chaapaa.ir) امکان رصد بخش‌های مختلف سرویس برای کاربرانی که آدرس پست الکترونیک خود را در این سامانه وارد کرده‌اند، مهیا می‌شود.
افشار در پایان خاطر نشان ساخت: سامانه chaapaar.ir در حقیقت پورتال دسترسی به انواع خدمات ارتباطی محسوب می‌شود که تنها یکی از این خدمات سرویس پست‌الکترونیک است که با آدرس اختصاری chmail.ir قابل دسترسی خواهد بود. نرم افزار Mail Client و اخبار دیگر سرویس‌ها نیز همزمان با ارائه سرویس عمومی در 20 آذر بر روی سامانه چاپار قابل دسترسی خواهد بود.

راه اندازي بانك متخصصان فناوري اطلاعات
سالاريان همچنين از راه اندازي بانك شركت ها و اشخاص فعال در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات كشور خبر داد و گفت: اين بانك در قالب كتاب و سايت عرضه شده و قابل مراجعه و استفاده متقاضيان است.

طبقه بندي محتوا در طرح تسما
وي همچنين با اشاره به شكل گيري طرح تسما از سال 85 گفت: هدف از ارايه اين طرح شناسايي و گردآوري رئوس محتواي توليد شده از سوي بخش خصوصي و دولتي به منظور پرهيز از هزينه براي توليد محتواي تكراري است. همچنين از اين طريق علاقه مندان مي توانند با قرار دادن عنوان محتواي خود در سايتي واقع در آدرس Content.ir كه به همين منظور پيش بيني شده مطالب خود را در گروه هاي تفكيك شده قرار دهند و به اين ترتيب زمينه خريد و فروش و تبادل محتوا فراهم شود.
وي در ادامه به ادامه طرح ارزيابي سايت هاي دولتي اشاره كرد و گفت: سومين دوره اين ارزيابي هم اكنون در حال اجراست.
سالاريان با اشاره به اقدامات شوراي عالي اطلاع رساني در احياي سالن دولت الكترونيكي در نمايشگاه الكامپ نيز گفت: ما همچون سال هاي قبل آمادگي خود را براي برگزاري اين سالن اعلام كرده و منتظر بررسي در خواست مجري نمايشگاه الكامپ در اين خصوص هستيم.
عرضه نرم افزار ويراستار حاوي يك ميليون جمله انگليسي ترجمه شده به فارسي براي استفاده در ماشين هاي ترجمه و رقابت با google translator ، فارسي سازي آندرويد متن باز، نرم افزار پرسش آنلاين كه بستر درس خارج مدرسان حوزه علميه قم نيز هست، از ديگر طرح هاي عرضه شده از سوي شوراي عالي اطلاع رساني اعلام شد.

پرونده تكفا 2 بسته شد
سالاريان در پاسخ به سرنوشت تدوين طرح تكفا 2 نيز گفت: حدود 54 مجلد تكفا 2 و 43 سند توليد شده به همراه برنامه اجرا آماده است.
وي گفت: در دو تا سه سال گذشته پيگيري اين پروژه با مشكلاتي مواجه بود كه با حضور در كميته فاوا در دولت از ما خواسته شد تا خروجي هاي تكفا 2 را براي استفاده در اختيار كارگروه‌ها قرار گيرد.
به گفته قايم مقام دبير شوراي عالي اطلاع رساني، تدوين تكفا 2 بالغ بر 950 ميليون تومان بودجه و 4 سال زمان گرفت.
وي در پايان به عدم تشكيل جلسات شوراي عالي اطلاع رساني با حضور رييس جمهور اشاره كرد و اين موضوع را شامل تمام شوراهاي ديگر دانست.
سالاريان در پاسخ به موضوع باز پرداخت وام‌هاي دريافت شده از طرح تكفا 1 نيز گفت: وضعيت شركتهاي دريافت كننده اين وام ها و بازار فناوري اطلاعات به گونه اي پيش نرفت كه اين شركت ها بتوانند بازده لازم را داشته باشند. از اين رو از بانك هاي عامل تقاضا شده تا مهلت بيشتري را براي باز پرداخت اين وام ها به شركت هاي مذكور ارايه دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6237 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1390/07/07 تعداد مشاهده: 1728
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر