کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9333 | مشاهده و دانلود: 751381242 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/12 | اعضاء: 318052 | نظرات: 37962
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی آمازون از سه کتابخوان کیندل جدید

شرکت آمازون امروز و پس از رونمایی از تبلت اندرویدی ۷ اینچی ۱۹۹ دلاری خود با نام کیندل‌فایر از عرضه محصولات جدید خود در سری کتابخوان‌های الکترونیکی کیندل خبر داد.

بنا بر اعلام آمازون از سه محصول جدید این شرکت در سری کتابخوان کیندل گرانترین آنها کیندل‌تاچ تری‌جی (Kindle Touch 3G) نام دارد که خب طبیعتا با توجه به نام خود قابلیت ارتباط با شبکه تری‌جی و پشتیبانی از صفحه‌لمسی را دارد و ۱۴۹ دلار قیمت برای آن تعیین شده است.

کیندل‌تری‌جی با تری‌جی نامحدود رایگان با پشتیبانی از شبکه تلفن همراه بیش از ۱۰۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد و این یعنی اینکه (تقریبا..!) هرجای دنیا که باشید اینترنت نامحدود و تری‌جی رایگان (بدون هیچ‌گونه طرح رنگی و ویژه!) در کنار شما خواهد بود.

دو کتابخوان دیگر آمازون کیندل‌تاچ و کیندل نام دارند که کیندل‌تاچ ۹۹ دلاری تنها از شبکه وای‌فای پشتیبانی می‌کند و از صفحه لمسی نیز برخوردار است اما کیندل به عنوان ارزانترین کتابخوان جدید آمازون با ۷۹ دلار قیمت از هیچ شبکه‌ای ژشتیبانی نمی‌کند و صفحه لمسی نیز ندارد و محصول سنتی و عادی آمازون به حساب می‌آید.

محصول آخر و یا کیندل ساده آمازون با وزن ۱۷۰ گرمی از کیندل ۳ کتابخوان قبلی آمازون ۳۰ درصد سبک‌تر است و آمازون آن را به همین سادگی کیندل نامیده است. این کتابخوان با وجود اینکه ۱۸ درصد کوچکتر شده است اما همچنان از صفحه نمایش ۶ اینچی برخوردار است و سرعت ورق زدن کتاب در آن ۱۰ درصد افزایش یافته است.

اگر هنوز قیمت‌های ارزان این سه کتابخوان شما را گیج کرده باید بگویم دلیل پائین بودن قیمت این سه محصول بهره‌مندی هر سه محصول از نوعی از تبلیغ جدید است که در آن در اسکرین‌سیورهای کیندل تبلیغات تمام صفحه گنجانده شده تا آمازون بتواند قیمت‌هایی قابل رقابت عرضه کند. اما اگر شما بخواهید از شر این تبلیغات راحت شوید باید ۳۰ دلار بیشتر در کیندل ساده و ۴۰ دلار بیشتر در دو مدل دیگر بپردازید.

در هر سه مدل جدید کتابخوان آمازون امکان جدیدی با نام ایکس‌ری اضافه شده که با یک بار اشاره بر روی یک کلمه در صفحه نمایش به اطلاعات کاملی از آن مانند یک صفحه ویکی‌پدیا دسترسی پیدا خواهید کرد.

آمازون اعلام کرده که علاقمندان برای خرید این کتابخوان‌ها می‌توانند از هفته آینده آن را در آدرس  amazon.com/kindle سفارش دهند اما تاریخ آغاز تحویل آنها ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) خواهد بود.

با وجود اینکه بسیاری بر این گمان بودند که آمازون با عرضه اولین تبلت خود به عمر کیندل‌های کتابخوان خود پایان خواهد داد اما گویا آمازون را اندیشه‌ای دیگر در سر بود تا آنجا که جف بزوس در مراسم معرفی این سه کتابخوان با طعنه به اپل اعلام کرد: کتابخوان کیندل، آی‌پاد اپل نیست که قرار به کشتن آن باشد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 6238 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1390/07/07 تعداد مشاهده: 1762
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر